Directorii de creatie de la Grey acuza "jurizarea confuza" de la Ad'Or

Claudiu Dobrita, Creative Director si Stefan Vasilachi, Associate Creative Director Grey Worldwide Romania sunt nemultumiti de organizarea si jurizarea festivalului Ad'Or, dupa ce au castigat trofeul pentru "Cel mai bun print in categoria produse de intretinere casnica", cu lucrarea "Drop".

"Eu si Fane suntem usor nedumeriti de o jurizare confuza, care a jucat un joc romanesc, "la incurajare", nominalizand lucrari reciclate si reciclabile, premiind in gasca "printurile anului", "spoturile anului" si "agentiile anului". In conditiilea astea, nu stim daca sa ne bucuram pentru premiul de cel mai bun print in categorie si de restul nominalizarilor, ca sa nu mai vorbesc de inventia impaciuitoare de "best craft in TV". Asteptam mult mai mult de la Clicknet, si se pare ca nu numai noi. Partea buna insa e ca am obtinut toate acestea participand in festival numai cu lucrari "pe bune", ceea ce le dorim si celorlalti, pe care ii felicitam sau nu, dupa caz", declara Claudiu Dobrita intr-un comunicat al agentiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related