Constanța Logo Challenge | Romulus Oprica: Un simbol vizual care reușește să cuprindă esența destinației devine „chipul” acesteia

Constanța Logo Challenge | Romulus Oprica: Un simbol vizual care reușește să cuprindă esența destinației devine „chipul” acesteia

E important pentru o destinație să genereze afecțiune mai mult decât să fie surprinzătoare, crede Romulus Oprica, Fondator BrandBerry, parte din juriul Constanța Logo Challenge. Iar Constanța, spune el, are toate atributele unei destinații perfecte pentru un city-break. 

Provocarea competiției de design Identitatea vizuală a Constanței - Orașul îmbrățișat cu mareaconstă în a surprinde autenticitatea orașului, dincolo de elementele comune, și fără a supralicita. 

"Destinația Constanța are o complexitate aparte, ce vine din această îmbinare de oportunități pe care orașul le oferă. Cred că este esențial să fie surprinsă valența multiculturală, pentru că aceasta face Constanța unică în comparație cu alte destinații aflate pe malul Mării Negre", spune Romulus. 

Poți înscrie un logo care să reprezinte viziunea ta despre Constanța până pe 15 martie. Noi povestim în continuare cu Romulus despre Constanța, logo-urile de oraș și competiția de creație Constanța Logo Challenge. 

 

Cum ai descrie Constanța într-o propoziție

Constanța este un oraș care te îmbie să te plimbi, fie pe malul mării, pe faleză, dar mai ales pe străduțele din centrul istoric.

 

Relația ta cu orașul

Constanța are toate atributele unei destinații perfecte pentru un city-break. Noi, soția mea și cu mine, nu urmărim o hartă anume, ci căutăm să-i descoperim geografia, mai ales cea simbolică, de fiecare dată când mergem în oraș.

Mie îmi place mult zumzetul orașului, ușoara senzație de bazar; mi-ar plăcea enorm să-l văd crescând spre adevăratul lui potențial și să devină centrul multiculturalismului din România. Constanța poate fi descoperită în multe feluri, iar multiculturalitatea și multietnicitatea sa sunt cele mai valoroase atribute (din păcate, mult prea puțin valorificate).

 

De ce are nevoie Constanța de un logo

Așa cum asociem numele unui om cu un chip, tot la fel asociem un oraș / o destinație cu o imagine. Un simbol vizual care reușește să cuprindă esența destinației devine „chipul” acesteia, iar familiaritatea chipului poate duce la creșterea afecțiunii. Până la urmă cred că e important pentru o destinație să genereze afecțiune chiar mai mult decât să fie surprinzătoare.

 

Ce presupune în mod special un logo pentru un oraș

Consider că marile provocări pe care le vor avea de depășit profesioniștii ce se înscriu în această competiție vor fi acelea de a surprinde autenticitatea orașului fără să fie conservatori și de a nu supra-licita, pentru că important să nu promiți ceva ce nu poți oferi.

Destinația Constanța are o complexitate aparte, ce vine din această îmbinare de oportunități pe care orașul le oferă. Cred că este esențial să fie surprinsă valența multiculturală, pentru că aceasta face Constanța unică în comparație cu alte destinații aflate pe malul Mării Negre. În opinia mea elementul estival este mai degrabă secundar în acest caz.

Îmi doresc (și le doresc designerilor implicați) să creeze un simbol vizual care să fie autentic și să spună o poveste.

 

De ce trebuie să țină cont în mod special designerii care se înscriu în concurs

Cred că este important pentru cei care își asumă această provocare să realizeze că principalii beneficiari vor fi locuitorii orașului, constănțenii. Logo-ul pe care îl vor propune trebuie să-i reprezinte în mod onest și pe ei și să nu fie doar vreo exprimare a unei dorințe aspirationale a turiștilor.

 

Sfaturi, idei, inspirație 

Să citească strategia de marketing realizată pentru destinația Mamaia-Constanța deoarece am surprins acolo foarte multe din elementele care le deosebesc pe cele două destinații și multe informații despre unicitatea Constanței.

 

Un mesaj pentru comunitatea creativă

Să se documenteze cu atenție și creeze cu respect și cu afecțiune pentru Constanța. Și, evident, succes și inspirație!

 

Participă și tu la Constanța Logo Challenge. Citește cu atenție brieful, lasă-te inspirat de energia și poveștile orașului, creează un logo care să definească cât mai bine Constanța și înscrie-te în concurs până pe 15 martie.

 

TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Branded


Related