Heist Industries și Asirom lansează o campanie națională prin care își propun să schimbe percepția asupra asigurărilor de viață. Într-o realitate în care ne abonăm la servicii tot mai diverse de la fitness și divertisment până la livrări, Asirom introduce conceptul un abonament la un viitor mai bun, un mod accesibil de a investi în siguranța și viitorul întregii familii. Brandul propune o abordare actuală conectată la realitatea cotidiană prin care clienții optează pentru un abonament lunar Asirom, o modalitate simplă și facilă care le oferă confort și stabilitate.
„Astăzi, consumatorii sunt obișnuiți cu abonamente care le simplifică viața. Noi ne-am întrebat: de ce să nu aplicăm aceeași gândire și la asigurări? Prin această campanie am vrut să scoatem asigurarea din zona de produs complicat și să o facem parte din universul cotidian al oamenilor – un serviciu la fel de la îndemână precum un abonament lunar, dar cu un impact major pe termen lung”, a spus Radu Pilat, Creative Director Heist Industries.
„Abonament la un viitor mai bun” este o execuție creativă care aduce asigurările mai aproape de consumatori. Printr-o serie de scenarii relevante, spotul TV reflectă modul în care un abonament la viață poate susține momentele esențiale din viața fiecăruia – fie că este vorba despre investiția unui părinte în educația copilului, protecția necesară în fața unor evenimente neprevăzute sau siguranța financiară care permite experiențe memorabile alături de cei dragi. Campania subliniază în acest fel modul în care Asirom transformă siguranța într-un obicei simplu, adaptat fiecărui stil de viață.
Campania națională Asirom subliniază angajamentul brandului de a face asigurările mai ușor de integrat în viața de zi cu zi. Asirom rămâne un partener de încredere ce oferă o viziune asupra viitorului: una bazată pe siguranță, accesibilitate și inovație.
„Ne dorim să schimbăm modul în care oamenii privesc astăzi protecția și siguranța financiară. Un abonament de viață nu este un cost, ci o investiție într-un viitor mai sigur. Punem accent pe simplitate și pe faptul că Asirom este un brand care înțelege și evoluează odată cu noile obiceiuri de consum”, a spus Andreea Iosef, Director Marketing & Comunicare, Asirom.
Abonamentul Asirom poate fi personalizat și se pliază pe nevoile tale, de la asigurare de viață pentru un trai mai liniștit la pensie și economii pentru viitorul copiilor, până la evenimente neprevăzute care pot fi întâmpinate prin siguranță financiară. Poți solicita rapid o ofertă în agenții sau online, urmând a fi contactat pentru mai multe detalii.
Asirom deține în prezent un portofoliu de aproximativ 500.000 de clienți și oferă o gamă variată de produse, ce adresează atât asigurările generale, cât și cele de viață, venind în întâmpinarea clienților prin pachete personalizate ce cuprind asigurări auto, de bunuri, produse dedicate angajaților sau întreprinderilor mici și mijlocii.
Credits:
Echipa Asirom: Mădălin Roșu – CEO, Andreea Iosef – Director Marketing & Comunicare, Ștefania Neicu – Manager CSR & Proiecte Interne, Andreea Nica – Expert Marketing & Comunicare, Andreea Tărău – Specialist Marketing, Ioana Pop – Specialist Marketing
Echipa Heist Industries: Radu Pilat – Creative Director, Diana Vlad – Senior Art Director, Robert Chiriță – Video Editor, Bianca Muscă – PR Manager, Denisa Raita – Account Director.
Echipa de filmare: Radu Bărbulescu - Director, Codruța Corocea – DOP, Dionisie – First AD, Adrian Bulboacă – fotograf, Film Factor – Production House, Tino Furtună – Executive Producer, Andrei Pietroșel – Producer, Alexandra Furtună – Production Assistant, Mihaela Popescu – Scenograf, Angel Pila – Props Master, Kassandra Siatra – Stylist, Claudia Mușat – Makeup&hair, IQ Media – Rental House, Cătălin Nica – Focus Puller, Dan Mitran – DIT, Spino Șerbănescu – Sound Recordist, House of Soup – Catering, Mihai Sessa – Editor, Barbu Tudor – Sound Mixing, Răzvan Dimitriu - Color Grading, Elena Trifan – Post-production Coordinator, Sebastian Mocanu, Georgeta Ionescu, Vivi Ball, Octavian Poncu – Cast.




























