Berea Stejar prefera rugby-ul

Brandul Stejar are parte de o noua campanie de imagine, dezvoltata de agentia Brands & Bears, care ilustreaza parteneriatul cu echipa nationala de rugby a Romaniei, se anunta intr-un comunicat de presa al agentiei. Campania a plecat de la ideea de diferentiere a brandului fata de celelalte beri din categorie, fidele sportului rege in Romania, fotbalul.

"Atunci cand spune "sport", Stejar o face cu respect si cu putere. Pentru ca rugby-ul este un sport de "esenta tare". Inainte de orice altceva, Stejar comunica o anumita atitudine. Intr-un sport fara VIP-uri si scandaluri de presa, personalitatea rugbistilor romani se fundamenteaza pe ambitie si pe pasiunea pentru joc in sine. De aici a plecat conceptul care a trecut in forta printre sulitele ascutite ale research-ului", spune Toni Bunaiasu, copywriter la Brands & Bears.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related