Grey Romania se muta

Pozitionarea unei agentii, dincolo de vorba mare a studiilor de gen si de intelesul deja mult prea mestecat de specialistii din industrie, depinde in buna masura si de sensul sau de baza. Ne-am convins de lucrul asta in fiecare zi a ultimului an. Pentru ca, pentru cei care stiu, dar si pentru cei care vor sa afle, "nu e numai planta, e si locul". Si am hotarat sa ne mutam.

Iar pentru ca meritam o casuta numai a noastra, care sa ne reprezinte, ne-am mutat chiar in buricul targului, pe o strada numita nu degeaba Frumoasa, la nr. 39.

"Ne doream de mult timp sa ne mutam, in primul rand pentru ca zona Baneasa, in care am fost pana acum pozitionati, este greu accesibila. Noul nostru sediu este foarte frumos, intr-o cladire de patrimoniu, aproape de metrou si nici departe de clientii principali. Aceasta schimbare este menita sa aduca echipei zambetul pe buze, iar agentiei mai mult portocaliu..si inspiratie!", a declarat Laura Tampa, Managing Director Grey Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Sectiune



Related