Cine este cel mai TikTok brand în era creativității?

Cine este cel mai TikTok brand în era creativității?

Totul se întâmplă pe TikTok. Aici apar primele trenduri, se dă startul oricărui viral, aici se pot observa tendințele de comportament, temele de interes social, subiectele care interesează cu adevărat oamenii, aici distracția e pe bune. Brandurile au înțeles asta deja și vor să facă parte din comunitatea acestei platfome, să fie prezente în conversație. 

Dar pe TikTok, creativitatea nu urmează căile tradiționale. Pentru a crea campanii curajoase, cu impact, e nevoie să înțelegi cultura TikTok în continuă mișcare. Să provoci TikTokerii, să îi inspiri, să vorbești cu adevărat pe limba lor. 

Așa a apărut TikTok Ad Awards CE, competiția care premiază cele mai creative și eficiente campanii publicitare construite pe abordarea „TikTok-first”. Înscrierile ediției din 2025 sunt deschise până pe 24 septembrie: sunt așteptate brandurile și agențiile care știu să combine cel mai bine curajul creativ cu rezultate reale de business și să valorifice potențialul platformei. Sunt eligibile pentru înscriere și ONG-urile. Aceasta este marea noutate de anul acesta. ONG-urile se pot înscrie la categoria nou adăugată, Greatest Impact.

 

Un nou limbaj al creativității

Cine știe să vorbească cel mai bine TikTok? Brandurile învață acest limbaj de câțiva ani. Creativitate și autenticitate în cea mai pură formă, fără filtre convenționale, fără artificii inutile. Limbajul TikTok nu poate fi mimat, nu are reguli sau rețete, trebuie doar să înțelegi starea și ritmul comunității. Să ai curaj, să fii amuzant, să faci parte din cultura TikTok.

Campaniile care au reușit cel mai bine să combine toate aceste ingrediente sunt premiate la TikTok Ad Awards CE 2025, cea mai importantă competiție TikTok dedicată brandurilor din Europa Centrală și de Est. 

„TikTok este astăzi un spațiu în care creativitatea întâlnește eficiența. TikTok Ad Awards celebrează brandurile care gândesc îndrăzneț, acționează autentic și știu să folosească limbajul platformei pentru a construi relații și a-și atinge obiectivele de business.

Ediția de anul acesta este o oportunitate nu doar de a câștiga premii, ci mai ales de a arăta forța ideilor care inspiră și rămân cu publicul pentru mult timp”, spune Rafał Drzewiecki, Country Manager TikTok Europa Centrală.

 

Înscrierile pentru TikTok Ad Awards CE 2025 sunt deschise până pe 24 septembrie.

Campaniile pot fi înscrise pe aceasta pagina a site-ului de festival, dupa alegerea categoriei.

 

@tiktokforbusinesseu

Are you in your creative era? So are we ???? The #TikTokAdAwards are back! Don't miss out on your chance to be crowned the greatest ???? (Link in bio)

♬ original sound - TikTok for Business

 

Curaj, impact & performanță

Competiția este gândită în funcție de 5 categorii. Anul acesta, TikTok Ad Awards CE 2025 a introdus o nouă categorie, care reflectă contextul vremurilor și interesul utilizatorilor TikTok. 

Categoria Greatest Impact premiează campaniile care reușesc să mobilizeze cel mai eficient utilizatorii TikTok în jurul unor teme sociale importante. Sunt eligibile pentru înscriere și ONG-urile. Aceasta este marea noutate de anul acesta.

Toate campaniile înscrise la categoriile Greatest Creative, Greatest Impact, Greatest Branding și Greatest Performance vor fi luate automat în considerare pentru premiul cel mare – Greatest TikTok.

Categoriile TikTok Ad Awards CE 2025 sunt organizate astfel:

Greatest Creative premiază companiile care se remarcă printr-o abordare creativă a prezenței lor pe TikTok. Sunt evaluate aspecte precum folosirea strategică a momentelor de vârf plătite (paid peaks), acțiuni organice, rezultate de excepție pe întreg parcursul funnel-ului de vânzare și o prezență constantă pe platformă în spiritul „TikTok-first”.

Greatest Impact premiază campaniile care au folosit într-un mod inovator potențialul TikTok pentru a combina creativitatea, implicarea comunității și inițiativele cu impact social real. Se evaluează atât forma, cât și scopul – storytelling-ul, ingeniozitatea și modul eficient de integrare a acțiunilor plătite și organice într-o singură campanie.

Greatest Performance este dedicată campaniilor orientate spre conversii, din partea inferioară a funnel-ului de vânzare, care au ieșit în evidență prin creativitate, abordare TikTok-first și strategii inovatoare.

Greatest Branding: pentru campaniile de branding deosebite, cu strategii inovatoare și creative, orientate TikTok-first, care au obținut rezultate excelente în partea superioară a funnel-ului de vânzare.

Greatest TikTok, premiul cel mare pentru cea mai bună campanie TikTok – cea care a valorificat creativitatea platformei prin idei inovatoare, o abordare TikTok-first, utilizarea inteligentă a produselor publicitare și atingerea obiectivelor de marketing în toate etapele funnel-ului.

Va fi premiat brandul care s-a integrat perfect în comunitatea TikTok, s-a remarcat prin creativitate, a folosit trendurile, a inspirat, a adus bucurie și a creat un moment cultural unic pe platformă.

 

Premii & credite 

După ce se încheie perioada de înscrieri, pe 24 septembrie, urmează evaluarea juriului, care are loc între 25 septembrie și 30 octombrie 2025. Gala de premiere se va desfășura între 27 octombrie – 11 decembrie 2025.

Alături de trofeele care premiază creativitatea în era TikTok, câștigătorii TikTok Ad Awards vor primi credite publicitare (ad credits) pentru a-și promova și mai eficient conținutul.

Fiecare campanie câștigătoare va primi și o insignă TikTok Ad Awards, ce poate fi utilizată în rețelele sociale, materiale de vânzări și prezentări. În plus, câștigătorii vor beneficia de un parteneriat media, ceea ce va asigura promovarea succeselui lor pe canalele oficiale TikTok.

 

Inspirație de la câștigători

La ediția din 2024 TikTok Ad Awards CE, juriul a premiat 32 de branduri din Polonia, România și Cehia. 

Titlul de Greatest TikTok Central Europe a revenit echipei Doritos, pentru campania #DoritosBoldSquad, care într-o singură zi a implicat 3,2 milioane de utilizatori unici TikTok și a crescut cota de piață a Doritos România cu aproape 8 puncte procentuale.

Doritos a plecat la drum cu o misiune îndrăzneață: să capteze atenția publicului Gen Z pe TikTok. A făcut asta cu #DoritosBoldSquad, un manifest dinamic susținut de artistul român Deliric. Canalul TikTok Doritos s-a transformat într-un hub de libertate și inspirație, cu videoclipuri îndrăznețe de la influenceri care încurajau pe toată lumea să își exprime curajul.

Kaufland România & V8 Interactive s-au remarcat la categoria Greatest Branding, cu campania 1 Million Challenge. În cursa de a deveni primul brand din România cu 1 milion de fani pe TikTok, Kaufland a celebrat momentul printr-un dialog distractiv, care a dus la zeci de provocări amuzante și un administrator blocat într-un magazin Kaufland. Fără premii, doar pură distracție pe TikTok. Kaufland a devenit primul brand care a atins 1 milion de urmăritori, nu în 50 de zile (așa cum planificaseră inițial), ci în 11 zile! 

Așa cum o arată și campaniile câștigătoare, cel mai important pe TikTok este conexiunea naturală cu oamenii de pe platformă. Brandurile care reușesc asta prin creativitate, umor și inițiative curajoase au șanse de a primi titlul de Greatest TikTok Central Europe. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related