AIN’T câștigǎ Independent Agency of The Year

AIN’T câștigǎ Independent Agency of The Year

Creative shop-ul de numai un an ia acasă cea mai prestigioasă recunoaștere pentru agențiile independente de la Golden Drum, cel mai mare festival regional din CEE.

Festivalul International de Creativitate Golden Drum este considerat cel mai important eveniment al industriei din Europa Centrala și de Est, cu lucrări înscrise de la clienți și agenții care provin din țările cuprinse între Suedia și Grecia și între Italia și Asia. Festivalul este, de asemenea, și primul eveniment de anvergura la care a participat AIN’T de la înființare sa din 2024. Shop creativ care își propune să aducă trăznete în industria de publicitate, AIN’T și-a asigurat o performanță puternică în competiție și a luat acasă mai multe trofee, de toate culorile, pentru doi clienți cat se poate de diferiți. Pe de-o parte Dozz și FoodVision revendică premii pentru design și campania integrată rulată în multiple piețe din Europa, în timp ce Agenția Națională de Transplant din România adună premii în categoriile Health, Craft și Activation, cu campania de PR și activări Fearless Donors.

DOZZ campaign

 

 DOZZ design case

 

Fearless donors

 

“Este un rezultat fantastic care vine într-un moment cum nu se poate mai potrivit, la doar un an de la înființare. Este dovada ca modelul nostru ad hoc, focusat pe idei curajoase care fac diferenta pentru branduri și oameni, duce la campanii de impact cu rezultate eficiente; work relevant atat FMCG cat si purpose-driven. Le multumim clientilor nostri pentru încredere și ne uităm înainte către mai mult work curajos, cu vizibilitate: ne extindem plaja de clienți și venim în întâmpinarea companiilor care vor sa faca diferenta printr-o campanii care ies in evidenta.”, declară Jörg Riommi, Fondator, CEO si CCO, AIN’T.

“Nu am putea fi mai fericiți cu diversitatea premiilor pe care le aducem acasă. De la craft la integrated, am demonstrat ca semnătura noastră <<idei cu răsunet>> face diferența pentru clienți cu nevoi cât se poate de diferite. Titlul de <<Agenția Independentă a Anului>> nu ne face decât să ne dorim mai mult.”, spune Ruxandra Papuc, Global ECD & Partner, AIN’T.

“La AIN’T credem că ideile puternice se nasc dintr-o colaborare reala. Ne luăm timp să înțelegem viziunea, provocarile și ambițiile fiecărui brand și cream impreuna strategii personalizare, ancorate in purpose. Fiecare campanie aduce laolaltă creativitate și claritate în atingerea publicului tinta, într-un mod semnificativ. Printr-un proces simplificat și transparent, ne mișcăm rapid fără să ne pierdem focusul și ne asigurăm că fiecare idee are un impact real. Mergem mai departe decât media plătită, cu un produs creativ strategic și curajos care ajută brandurile să capteze atenția, să construiască încredere și să încurajeze o creștere sănătoasă - transformăm o viziune împărtășită cu clienții noștri în succes măsurabil.”, adaugă Ivanna Skulska-Lowe, Global Client Lead.

AIN’T este un shop creativ lansat în 2024, in Milano. Reach-ul său global se întinde astăzi în Europa, America de Nord și Asia, unde livrează idei pentru clienți globali, regionali și locali, într-un mod agil care aduce împreună echipe formate ad-hoc, pentru cele mai bune rezultate. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related