Jörg Riommi & Ruxandra Papuc: Trebuie să evităm etica lui „merge orice”. Calitatea rămâne crucială și face diferența

Jörg Riommi & Ruxandra Papuc: Trebuie să evităm etica lui „merge orice”. Calitatea rămâne crucială și face diferența

Jörg Riommi, Founder CEO & Chief Creative Officer, și Ruxandra Papuc, Global ECD/partner AIN’T, s-au întors la de la Golden Drum cu titlul Independent Agency of The Year. Ocazie bună să povestim despre agenția recent înființată, starea publicității în aceste vremuri grăbite și puterea creativității într-un peisaj dominat de AI. 

"Ești la fel de bun ca ultima ta campanie. Regula asta trebuie învățată devreme. Nu e presiune, ci impuls, o energie pe care trebuie să înveți să o ai. Restul e etică a muncii: să fii prezent în fiecare zi și să păstrezi entuziasmul", crede Jörg. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related