Frizeria de pe Plajă x VELO – Atunci când pasiunea se transformă în comunitate

Frizeria de pe Plajă x VELO – Atunci când pasiunea se transformă în comunitate

Știu că, de obicei, ar trebui să încep prin a vă spune cine sunt sau ce am realizat în universul frizeriei. Dar aș vrea să începem altfel. Închide ochii și imaginează-ți o frizerie pe plajă.

Dacă n-ai ajuns niciodată la noi – la un eveniment sau măcar la o tunsoare – probabil vizualizezi un loc cald, luminos, relaxat. Exact. Fix așa este.

Frizeria de pe Plajă e locul în care vii să te simți bine. Atmosfera e prietenoasă, energia e bună, tunsorile sunt peste medie (spun asta modest, dar sincer), iar oamenii vin pentru senzația de acasă. Aici nu ești doar un client: ești parte din gașcă. Se leagă prietenii, se spun povești, se râde mult.

Și acum vine partea importantă: VELO. Unul dintre cele mai frumoase lucruri care ni s-au întâmplat în ultimii ani a fost parteneriatul cu ei. Nu vorbim doar de un logo pus pe perete și gata. Nu. VELO ne-a dat boost-ul de care aveam nevoie pentru a crește comunitatea și a duce experiența din frizerie la alt nivel, întrucât alături de ei organizăm evenimente elevate, oferim discounturi și surprize clienților, aducem oameni cool la aceeași masa și punem reflectorul pe ce contează pentru noi: comunitate & autenticitate.

Suntem mândri să fim VELO Community Hub – un proiect care sprijină afacerile locale și ownerii de businessuri mici din București. Și o face pe bune: cu susținere, cu resurse, cu expunere, nu doar cu like-uri.

Pentru noi, totul se rezumă la oameni.
La conexiunea dintre frizer și client. La atmosfera relaxată. La ideea că pleci de aici tuns bine, cu zâmbet larg și – uneori – cu un prieten nou.

Apropo, eu sunt Kani.
Frizeria de pe Plajă e proiectul meu de suflet, copilul meu de 6 ani. Am călătorit, am tuns internațional, am apărut în presă… dar la finalul zilei, sunt doar unul dintre băieții de la frizerie. Și știi ce? Fix asta îmi place.

*(+18) Acest produs conține nicotină. Nicotina generează un grad ridicat de dependență. Produse destinate strict consumatorilor peste 18 ani. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Branded


Related