In campania "Score for More", Graffiti BBDO 'inscrie' cu doua noi executii creative

In cadrul campaniei de promovare a proiectului "Pepsi si Gazeta Sporturilor iti aduc vedetele in liceu", Graffiti BBDO lanseaza doua noi executii. Sub sloganul "Score for more", parafraza a celebrului deja "Dare for More", conceptele "Zidul" si "Portarul" aduc o nota proaspata si plina de umor.

"Jucatorii din echipa liceului profita de ocazia unica de a intalni in carne si oase mari staruri ale fotbalului romanesc si de aceea vin pe teren pregatiti: cu aparate de fotografiat, pe care nu se sfiesc sa le foloseasca chiar in timpul partidei", povesteste pe scurt ideea creativa, Mihai Gongu, copywriter la Graffiti BBDO. Noile executii au aparut ca machete de presa in Gazeta Sporturilor precum si ca postere in liceele in care se desfasoara proiectul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related