Graffiti BBDO semneaza noua campanie in stil "Western" pentru Orbit Professional

Graffiti BBDO semneaza cea mai noua campanie Orbit Professional, guma de mestecat cu microgranule de la Wrigley.

Cu executii pentru principalele medii: TV, outdoor (I, II, III) si print, campania va fi exportata si in tarile din regiune: Bulgaria, Albania, Macedonia si Kosovo.

Propunand un concept creativ nou pentru aceasta categorie - o poveste Western - campania raspunde intr-un mod original intrebarilor legate de rolul si beneficiile gumei de mestecat Orbit Professional cu microgranule.

Spotul campaniei dezvolta ideea si o duce intr-o zona surprinzatoare ca abordare, recreand o poveste Western cu baieti rai si eroi pistolari in slujba igienei orale perfecte. "Simti cat de bine iti curata dintii cerea fix o metafora. Asa ca am mers prin Vestul Salbatic, am gasit doi serifi care sa joace rolul gumei cu microgranule, cativa ticalosi mizerabili, un oras curat, frumos ca o dantura perfecta si cai de vis. I-am strans in platou si i-am lasat sa se joace de-a curatii/necuratii pana a zis regizorul stop (Daniel Harder stie Western mai bine ca oricare alt neamt, deci i-am dat cu incredere fraiele carutei). S-a lasat cu geamuri sparte, ticalosi in genunchi implorand pentru viata lor prin fan si aroma de praf uscat si aroma dulce de Tare! Am facut-o si pe asta.", povesteste Dan Stanescu, Senior Copywriter la Graffiti BBDO, despre conceptul creativ al spotului TV.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related