Ursus se bazeaza pe campaniile TV

Producatorul si distribuitorul de bere Ursus Breweries mizeaza in promovare pe televiziuni, potrivit declaratiilor lui Wojcieh Bauman, vicepresedintele Departamentului de marketing. "In completarea acestei metode venim, in cazul marcilor premium si mari, si cu altele, precum panourile publicitare, inserturile in presa scrisa si internet", a completat oficialul.

Ursus Breweries a testat, in 2007, mai multe canale media decat in alti ani. "Zenith, partenerul nostru media, ne motiveaza sa utilizam tot mai multe medii noi, in mod inteligent", a explicat Bauman. Vicepresedintele a mai declarat ca Ursus cauta mereu noi modalitati de promovare moderne si inovatoare, pentru a face fata unei concurente dure. "Mediile mentionate sunt cele care aduc un plus de "consumer brand experience" absolut necesar, deoarece ajuta consumatorul sa intre in contact cu personalitatea brandului", a completat Bauman.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related