Nu calcati pe print! Mergeti la AdPrint

Nu as vrea sa fac un bilant de AdPrint, nici sa vorbesc despre cate lucrari au fost inscrise anul asta sau cate premii s-au luat. O sa scriu despre print. La intrebarea pusa oamenilor din agentii despre ce canal prefera pentru campaniile lor, foarte putini spun ca alegerea e printul.

Poate asta ar fi cauza pentru care nimeni nu face un mare buzz dintr-un festival de print. La AdPrint, lumea a inscris lucrari decente - unele au fost premiate - dar foarte putini reprezentanti ai agentiilor din afara Romaniei s-au obosit sa si le ridice. Cel mai probabil, pentru ca un premiu pe print este bun de avut in portofoliu, contribuie la creatie si la imaginea de ansamblu a agentiei, dar nu are acelasi capital de imagine comparat cu o campanie pe TV si, deci, nu merita acelasi efort.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

adrian lupu
acum 10 ani
Eu am inceput aventura existentiala publicitara intr-un bloc din Romana, jucand whist toata noaptea cu doi prieteni - mai multe luni la rand. Cele doua CREDO erau: 1. daca ai carti de patru, zi doua si 2. cine pierde se duce dupa Cola. De obicei castigam pentru ca respectam aceste dictoane cinice, iar dimineata gazda noastra, (un grec!) ne tinea mici cursuri de retorica vizuala intrucat era un fost candidat respins la regie. Nu cunosc o mai buna scoala pregatitoare. Tin minte si acum cum am primit de la ei prima mea masina de scris (nu, nu din ebonita) si cum stateam langa ea asteptand sa imi aduca si mie inspiratia ceva (orice!!!)


Related