BIGGER Group lanseaza campania "Citi Card depaseste asteptarile"

BIGGER Group semneaza spotul de lansare pe piata romaneasca a cardului de credit numarul 1 in lume - Citi Card. Citi Card este comunicat ca un element cheie care te ajuta sa faci pasul de la a implini la a depasi asteptarile celor dragi.

Realizarea spotului este efectul direct al muncii intregii echipe BIGGER Group, inca din toamna anului 2007. Startul a fost dat de catre departamentul de strategie BIGGER Group, care a avut misiunea dificila de a dezvolta o pozitionare locala in concordanta cu valorile unui brand global. Ulterior, echipa de creatie a transpus conceptul intr-o multitudine de executii creative, de la materiale promotionale neconventionale pana la spotul TV. Proiectul "la cheie" al campaniei a fost aprobat de Citibank Romania inca din noiembrie 2007, iar acum, dupa 8 luni - perioada in care s-a finalizat dezvoltarea produsului, a campaniei de comunicare, productia si aprobarile de la Londra si New York - lansarea din 1 iunie a fost un succes deplin.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

lucia n
acum 15 ani
spotul este extrem de banal, nu iese cu mimic in evidenta


Branded


Related