Mercury 360 comunica "high"

Mercury360 semneaza conceptul creativ al campaniei "Prea high ca sa cobori?" initiata de Agentia Nationala Anti-drog pentru a sprijini tinerii bucuresteni care se confrunta cu problema dependentei de droguri.

Actiunile concepute de Mercury360 s-au desfasurat in puncte cheie ale Capitalei, campania fiind structurata pe doua momente temporale - 26 iulie, respectiv 27 august 2008. Obiectivele urmarite de Agentia Nationala Anti-drog (ANAD) au fost reprezentate de cresterea notorietatii in randul tinerilor din mediul urban a liniei Tel Verde - 08008700700 si incurajarea lor de a solicita sprijinul ANAD.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

camelia geangalau
acum 15 ani
hai sa zicem ca cel putin ideea strategica si modalitatea de comunicare au fost furate de la niste copii talentati! http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/echipe/2008/comunicare-institutionala/sun-tm.html

asta este! bateti-va joc de niste studenti!

macar de-ar fi avut cat de putina eficienta...

Andrei Nedea
acum 15 ani
ma intreb cum se poate fura o modalitate de comunicare.

singura asemanare dintre astea doua idei de campanie este ca sunt amandoua niste platitudini gandite de niste copii talentati.

Cristian Scurtu
acum 15 ani
unde vedeti voi asemanarea?

singurul lucru in comun este brieful, iar brieful nu este ideea. mai studiati, mai incercati sau schimbati domeniul in care incercati sa va bagati.

nu seamana nici mesaj, nici executii, nimic.

probabil ca iqads ar trebui sa scoata postul vostru din moment ce nu face decat sa induca cititorul in eroare...

Alex Malaescu
acum 15 ani
E o cartitza in grupul ala d studenti. De fapt el/ea lucreaza intr-o agentie (reala, oau!), pandeste OC, se invarte p-acolo, pe coridoare, intra intr-un grup d studenti, prefacandu-se k-i cunoaste d mici, le fura ideea, se duce in agentie, o reproduce, o vinde unui client p care il avea deja (just in case), iar dup-aia (va urma...) se angajeaza la iqads si sterge comentariile tuturor "geniilor" care il/o demasca. probabil k o miscare strategica buna, din partea agentiei, ar fi sa-i brief-uiasca acum p studenti pentru la anul.
camelia geangalau
acum 15 ani
sa clarificam un lucru: platitudinile nu au loc pe podium la o competitie de genul asta! iar campania asta a luat locul 2.

ideea e ca agentia nationala antidrog si-a batut joc de oamenii aia. iar brieful nu este deloc acelasi, stai linistit! a fost schimbat, mai precis imbunatatit cu ridicarea problemelor strategice care au fost descoperite in timpul olimpiadelor.

Cristian Scurtu
acum 15 ani
pai si atunci de ce vorbesti pe langa cu titluri de comment de genul "furaciune", cand de fapt nu despre aia era vorba? observ ca ai niste frustrari, dar nu e aici locul potrivit sa ti le versi. bafta in "cariera".
stefan ilin
acum 15 ani
Titlu' e ca sa raspund tuturor mesajelor. Na, ce sa mai zic acu...N-ai cu cine ma, niste intelectuali!

Apropo, am mai studiat si noi pe ici, pe colo. Si ca sa stai tu linistit si sa intelegi ca am facut asta am sa iti zic briefu nostru: sa ii convingem pe consumatorii de heroina sa se lase. Rezolvarea e acolo, pe site si anume: PROPUNERE TELVERDE. O parte din brieful Mercury: sa promoveze telverde!

Deci brieful nu e deloc identic, e preluata propunerea noastra si dusa intr-un brief catre profesionisti (nicio urma de ironie aici!).

Nu stii cat am insistat pt telverde!Nu stii cat am insistat pt neconventional! Ei ne-au obligat sa facem TV! Ei nu au fost de acord cu Telverde, dar noi am insistat. Telverde nu era disponibil decat 10-12 ore/zi, 5zile/saptamana. Noi am insistat: NON STOP si mare accent pe el. Asta a fost principala noastra propunerea si cea mai importanta. Acum nu stiu ce s-a mai intamplat dar se pare ca e bun telverdele, atunci nu era cand erau pustii.

Daca nu ma crezi citeste prezentarea de pe siteul olimpiadelor, linkul dat de colega mea in primul comment.

Si cum spunea un moderator carismatic: "Ma inclin!"

Cristian Scurtu
acum 15 ani
si ce legatura are tot ce spui tu acolo cu "furaciune"? ca tot nu am inteles. am citit prezentarea voastra cap coada. nu are nici o treaba cu acest articol. propun sa nu o mai lungim in commenturi ca nu are rost. te-a deranjat anad? da-le frumos un telefon si spune-le pasul. nu discredita o chestie pentru ca ai niste frustrari. e simplu.

zici chiar tu ca brieful nu e identic. mesajul nici atat, ideea de asemenea. ce e identic, totusi? clientul? hai sanatate.

stefan ilin
acum 15 ani
Ceea ce tu nu stii si nu vrei sa intelegi este faptul ca in public (= peste 500 de persoane in total) ANA(D) au declarat ca sunt extra multumiti si ca vor implementa totul si chiar ne-au adus un regizor, au vb cu o casa de productie si alte demersuri de genul. Ulterior nu au mai raspuns la niciun mail, niciun telefon, nimic. Iar acum vin direct cu chestia asta. Nu noi i-am presat sa implementeze ceva, ei au avut initiativa; nu noi i-am presat sa promita, ei au facut-o. Mi se parea de bun simt sa nu zica nimic de implementare, dar sa ne zica daca au de gand sa foloseasca din ideile noastre. Atat, atat am vrut noi dar se pare ca am primit mult mai mult la suprafata si nimic concret!

Am terminat de acum cu commenturile, indiferent de ce alte acuzatii or sa mai apara.

Atat vreau sa le spun viitorilor participanti la Olimpiadele Comunicarii: sa nu va lasati furati sau spulberati de parerile altora care habar nu au cum stau lucrurile in realitate; e munca voastra, mergeti pana la capat, pentru ca noi nu o sa ne lasam asa usor.



Branded


Related