ADDV Euro RSCG semneaza noua campanie de imagine BRD

ADDV Euro RSCG creeaza noua campanie de imagine a BRD Groupe Societe Generale, sustinuta la nivel national, pe TV si presa.

Campania ii are ca protagonisti pe trei mari sportivi romani: Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi, fiecare dintre acestia fiind eroul unui spot TV.

Daca in general campaniile cu celebritati sunt destul de previzibile si lineare, ca sa nu spunem simpliste (vedeta X recomanda produsul Y), in acest caz "povestii" i s-a acordat tot atata importanta precum cunoscutilor protagonisti.

Prin executii TV savuroase si pigmentate de umor, cei trei sportivi de performanta transmit un mesaj adresat oamenilor obisnuiti: la BRD nu e nevoie sa fii vedeta pentru a fi bine tratat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related