Oameni in miscare

Incep prin a va spune despre ce nu e vorba in acest articol. Nu e vorba de copywriteri sau art directori care trec de la o agentie la alta in cautarea unor noi provocari (sau verzisori) sau isi infiinteaza propria companie, jumulind agentia de cat mai multi clienti.

Articolul are cu totul alt scop. La o analiza atenta a reclamelor pe care le vedem cu totii la un zapping ocazional, observam ca actorii din reclame incep sa se repete. Nu ca ar fi ceva de mirare in asta. L-am vazut pe Al Pacino atat in "Godfather" cat si in "Parfum de femeie" si mi-a placut de fiecare data. Dar asta ne face sa ne intrebam: oare industria publicitara romaneasca incepe sa creeze vedete? Oare ar fi cazul sa organizam niste "Advertising Oscars"?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Related