Final de festival, inceput de drum

Un pas mic pentru omenire, un salt imens pentru educatia publicitara. Acesta este primul an cand Festivalul de Publicitate de la Cannes este reprezentat in Romania. Rezultatele? Romania a fost surpriza festivalului la nivel de participare activa.
Daca si de data aceasta Campionatul Mondial de Fotbal ramane o ecuatie nerezolvata pentru noi, nu acelasi lucru l-am putea spune despre Festivalul de Publicitate de la Cannes, unde delegatia Romaniei a fost surpriza placuta. Si asta pentru ca, la sfarsitul fiecarui seminar, scena se umplea de oameni curiosi sa afle mai multe, sa obtina contacte, sa faca rost de prezentari, iar acesti oameni erau romani. Interesul pentru educatie la cel mai inalt nivel a crescut simtitor si asta se poate observa prin numarul de participanti de la noi. Aproape 40 de romani au onorat cu prezenta lor salile de seminarii de la Palais des Festivals.
Dragos Grigoriu, directorul agentiei Tempo, a venit cu o delegatie formata din 24 de oameni, iar restul de 16 au fost fie jurnalisti de specialitate, fie oameni de agentie, fie tineri creativi, fie oameni de televiziune.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related