Saatchi & Saatchi si Kubis au dezvoltat pentru Pampers® o noua campanie interactiva

Saatchi & Saatchi Romania si Kubis Interactive au dezvoltat site-ul Campaniei 1 pachet = 1 vaccin, prin care Pampers® si UNICEF si-au propus sa lupte impotriva tetanosului si sa protejeze astfel copiii din tarile in curs de dezvoltare. In semn de multumire pentru implicarea in campania Pampers® - UNICEF, pe site-ul www.pampers-unicef.ro a fost implementata o aplicatie prin care orice parinte poate sa-si realizeze prin cateva proceduri simple un spot cu propriul copil in rolul principal. Spotul poate fi trimis prietenilor si familiei sub forma unei felicitari electronice.

Prin parteneriatul cu UNICEF, Pampers® s-a alaturat initiativei mondiale de eliminare a tetanosului neonatal din tarile subdezvoltate. Incepand cu 1 octombrie si pana in 31 decembrie 2008, la fiecare pachet de scutece sau de servetele umede Pampers® cu insemnele campaniei cumparat in Romania, Pampers® va dona 0.07 USD, ajutand UNICEF la strangerea de fonduri pentru vaccinuri anti-tetanos ce urmeaza sa fie administrate viitoarelor mamici din tarile in curs de dezvoltare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Centrade Cheil

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related