Spoon sustine eficienta si creativitatea in media

Agentia de media independenta Spoon propune cu ocazia aniversarii a 5 ani de la infiintare un concept de promovare inedit: Cap, Headvertising si Gavrila & Asociatii sunt invitate sa foloseasca in mod creativ diverse suporturi media. Scopul este sustinerea teoriei ca impactul comunicarii nu depinde in mod direct de marimea bugetului.

Spoon s-a pozitionat drept client si a lansat un brief celor trei agentii de publicitate. Campania trebuie sa demonstreze ca agentia de media maximizeaza impactul bugetului clientului printr-o abordare strategica cu un plus de creativitate. Cap, Headvertising si Gavrila & Asociatii au propus mai multe concepte creative, fiecare pe cate un suport media iar Spoon a selectat cate un concept care sa intareasca pozitionarea aleasa. Un obiectiv secundar al campaniei a fost sa convinga clientii ca numai o comunicare perfecta intre agentia de publicitate si cea de media poate avea ca rezultat implementarea optima a ideilor creative.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related