Articole care fac referire la Coccolino
Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management
Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO. Sticla este realizată din plastic reciclat și este 100% reciclabilă
[Influencer Update] Cristina Fulea, Wunderman: Îmi place să identific la un influencer o traiectorie, o consistență a conținutului. Să aibă acea semnătură digitală
Unilever lansează campania „Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!” alături de Plantăm fapte bune în Romania și Mega Image
[SoMe 2019] Maria Bucur (Unilever): Pentru noi, 2018 a fost un an experimental, in care ne-am jucat cu tot ce a fost nou in social media
[OOH Focus] Carmen Andrei (Cocor Media Channel): Nu cred ca putem vorbi de o evolutie a pietei de OOH, ci mai degraba de o "incremenire" a acesteia la cea de acum 10-15 ani
Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in august 2014
Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in iulie 2014
Iulia Floricica (Unilever): Datele de vanzari arata ca gama senzoriala Coccolino Creations este cea preferata de consumatori
Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in iunie 2014
Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in mai 2014
Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in aprilie 2014
Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Bricolaj/Mobila si Home Care in online in februarie 2014
Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Bricolaj/Mobila si Home Care in online in ianuarie 2014
Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Bricolaj/Mobila si Home Care in online in decembrie 2013
Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Bricolaj/Mobila si Home Care in online in noiembrie 2013
Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Bricolaj/Mobila si Home Care in online in septembrie 2013
[La Birou] Dana Dobrescu (Unilever): Programe interne prin care sa transmiti angajatilor valorile si misiunea companiei
Unilever si Carrefour desfasoara o promotie comuna incurajand consumatorii sa adopte un stil de viata sustenabil
Campania de teasing "La tine cat dureaza?", creata de Kubis in cadrul unei promotii pentru Dero 2in1 si Coccolino





![[Actualizare] Inca un apel catre branduri: Nu mai hraniti Fake News](https://media.iqads.ro/2018/06/a3rtv800-cover-410.jpg)



















