O noua campanie parfumata de la Coccolino

O noua campanie parfumata de la Coccolino

Coccolino a decis sa se joace din nou cu notele parfumate, in aceasta vara. Fiind vorba despre un produs care se diferentiaza in categoria balsam de rufe ca fiind un brand jucaus, a reusit mereu sa faca activari atractive pentru consumatori. Totusi, nu este prima ocazie in care brandul se joaca cu notele parfumate in campanii. Esente de parfum, in diferite forme, au mai fost folosite si in campania de lansare a Coccolino Creations “Special creat de experti parfumieri”.

Anul acesta, lansand un produs ultra-concentrat, care ofera cea mai intensa prospetime intalnita vreodata in fiecare picatura, Coccolino a simtit ca e din nou momentul sa ofere consumatorilor prilejul de a simti aceste parfumuri intense si in magazine, fara a fi nevoiti sa deschida sticla pentru a le incerca.

 

Modelul dupa care se ia decizia de achizitie in cadrul conditionerilor de rufe

"Stim ca aproximativ 59% din decizia de cumparare se ia in fata raftului, in categoria balsamului de rufe, si ca principalul trigger in decizia de cumparare este brandul, urmat de parfum. In alte cuvinte, consumatorul va cauta la raft intai brandul preferat, dupa care va alege varianta de parfum preferata, urmata de formatul dorit", declara Camelia Pop (Junior Brand Manager Coccolino).

 

Noile retete de parfum pe care le prezinta aceasta campanie sunt foarte reusite

Retetele de parfum Coccolino au fost special dezvoltate pentru a atrage consumatorii cu preferinte atat de diferite. Astfel, fiecare varianta de parfum se adreseaza diferitelor categorii de consumatori: cei care prefera esentele fructate, cei care le prefera pe cele lemnoase sau pe cele fresh.

"Stim ca mirosul actioneaza ca un trigger al amintirilor, al clipelor minunate. Prin sticlele cu pompita si dispenserul automat de parfum, MVcom-turboSCENT, am vrut sa ne asiguram ca esentele noului Coccolino Intense vor fi de neuitat pentru consumatorii nostri, ca o simpla activitate cum ar fi cumparaturile se poate transforma intr-o experienta senzoriala. In felul acesta, in amintirea lor, cumpararea balsamului va fi mereu conectata la acest prim contact cu parfumul Coccolino." – declara Cristina Manea (Home Care Category In store Specialist).

 

"In privinta profilului consumatorilor, ne adresam persoanelor care sunt mereu in cautarea unui parfum si a unei prospetimi mai intense, fiind nemultumite de intensitatea ofertelor actuale de pe piata. Sunt atrase de produse care folosesc mai putin plastic sau formate inteligente", a mai declarat Cristina Manea.

 

Coccolino isi doreste intalniri memorabile cu consumatorii in aceasta campanie

"Ne-am dorit ca aceasta campanie sa fie un “big bang” in categorie, pentru ca produsul este cu adevarat un deschizator de drumuri, fiind primul produs ultra-concentrat in piata de balsam de rufe. Din acest motiv am incercat sa transformam prima intalnire a consumatorului cu produsul intr-o experienta “wow”, implementand elemente nemaiintalnite in categorie, cum ar fi tokinomo, sau elemente folosite rareori: dispenser parfum, plasme pe care ruleaza spotul", a mai declarat Camelia Pop.

 

In acesta campanie, in constructia experientelor in store, mesajul parfumat Coccolino a fost declinat si cu ajutorul POSM-urilor clasice (neck-hanger, shelf-divider, wobbler) care comunica noutatea si informeaza consumatorii si cu privire la micsorarea dozajului recomandat. Chiar si hostesele au adoptat o tinuta “wow” pentru aceasta campanie: tutu-uri intr-o culoare intensa, precum parfumul si culorile noului balsam Coccolino Intense.

De constructia experientelor speciale in aceasta campanie s-au ocupat din partea Unilever Camelia Pop – Junior Brand Manager Coccolino si Cristina Manea – Home Care Category In store Specialist, iar din partea MVcom Andreea Timofte, General Manager.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related