[Gen Z] Alina Galeriu: Comportamentul de consum din impuls al Generației Z este în opoziție cu nevoia de planificare strategică a brandurilor

[Gen Z] Alina Galeriu: Comportamentul de consum din impuls al Generației Z este în opoziție cu nevoia de planificare strategică a brandurilor

De fapt, atitudinea noilor generații intră în contradicție aproape cu toate formele obișnuite de publicitate. Asistăm la ascensiunea unui curent puternic anti-consumerist, crede Alina Galeriu, General Manager Galeriu & Partners PR, iniția de millennials și continuat de Generația Z, care aderă la schimbarea tiparelor consumeriste și translatarea lor către o zonă de consum mai responsabilă. Oricum, acest curent va fi un catalizator important pentru reformarea multor industrii, spune Alina, și renunțarea la practicile ce se înscriu într-o zonă gri a eticii și moralității.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related