Articole care fac referire la Gerovital
MullenLowe România lansează Indexul Mpatiei 2.0, noul barometru al relației brand–consumator măsurat prin prisma empatiei
Brașov Jazz & Blues Festival #13: Artiști internaționali de top și o nouă ediție electrizantă în Piața Sf. Ioan
MullenLowe România anunță numirea lui Alex Petrescu în funcția de Creative Director. Agenția extinde parteneriatul cu Simina Leotescu în rol de Strategy Director
Cristiana Belodan se reîntoarce în lumea agențiilor de publicitate ca Managing Director MullenLowe România
Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management
6 ani de GEROVITAL MAGAZINE – revista de brand, sub semnătura D|MBC – The Media and Branded Content Co.
Brașovul a vibrat timp de 4 zile în ritmuri de jazz și blues. Brașov Jazz & Blues Festival a fost peste tot în oraș
Festivalul „Săptămâna Comediei”, la final. Teatrul de Comedie pleacă acasă cu 3 premii. Care sunt ceilalți câștigători
Mullen lansează Indexul Mpatiei, un instrument unic pe piață, menit să cartografieze relația dintre empatie și performanța de brand
[Start in industrie] Roxana Bain: Îmi place să cred că ceea ce creăm noi azi, practic informațiile din care se hrănește AI-ul, va fi un material bun, care va modela lumea din viitor într-un mod util și benefic
Bright Sky RO – aplicația mobilă care sprijină victimele violenței domestice, folosită de aproape 32.000 de ori din momentul lansării până în prezent
Băneasa Shopping City și Oxygen lansează o nouă campanie de Crăciun și îndeamnă consumatorii să ofere din timpul lor celor dragi
Farmec donează 60.000 de produse de igienă personală prin campania „Farmec din inimă pentru cei de alături”
[Marcom 2022] Ioana Staver: Cererea pentru conținut super glam a scăzut, pentru că oamenii preferă să consume un conținut executat poate imperfect, dar autentic
Gerovital desemnat din nou Superbrand datorită standardelor înalte de calitate și încrederii oferite de consumatori































![[Noua frumusete] Georgiana Nica: Ce era la modă pe catwalk în 2000 acum poate fi folosit în campanii de awareness pentru anorexie](https://media.iqads.ro/2021/06/georgiana-nica-plannervmly-r-commerce-cover-410.jpg)
![[Gen Z] Simina Florian: Brandurile trebuie să fie oneste în comunicarea cu această generație](https://media.iqads.ro/2021/04/simina-florian-cover-410.jpg)











