Pe 1 iunie, de Ziua Internațională a Copilului, v8 a gestionat evenimentul de lansare oficială a mascotei Dr. Max, Maxi, la Destiny Park, singurul parc de distracții educative din România, dedicat dezvoltării copiilor prin joc și experiențe interactive. Sub conceptul central 'Maxi, Exploratorul Sănătății', evenimentul a transformat joaca într-o misiune captivantă, reunind sute de copii și familiile lor.
Maxi, noua mascotă creată de Dr. Max, a fost gândită pentru a fi un prieten al copiilor și un ghid în aventura descoperirii sănătății. Prin rolul său, Maxi va fi o prezență activă în comunicarea brandului, inspirând și sprijinind familiile și copiii să aibă grijă de ei și de cei dragi, prin conținut educativ și distractiv."
”Suntem extrem de încântați de rezultatele acestui prim proiect BTL de anvergură pentru Dr. Max. A fost o provocare pe care am acceptat-o cu entuziasm și a cărei reușită ne confirmă viziunea de a crea experiențe autentice și de impact. Am urmărit să aducem la viață valorile Dr. Max într-un mod interactiv și memorabil pentru publicul tânăr, iar zâmbetele copiilor de la Destiny Park sunt cea mai mare recompensă pentru efortul echipei noastre. Această inițiativă BTL pentru Dr. Max se alătură cu succes experienței noastre în domeniu, dobândite alături de diverși clienți. Am avut ocazia să dezvoltăm și să implementăm proiecte semnificative, precum lansarea Coral Travel în România, introducerea brandului Korres în HIPER Dr. Max și o serie de acțiuni in-store pentru Johnson & Johnson”, a declarat Laura Ionescu, Creative Director al v8.
Evenimentul a inclus patru zone de activare, menite să combine jocul cu elemente educative despre sănătate:
- Traseul Energiei: O zonă unde copiii au participat la activități fizice, înțelegând importanța mișcării pentru o dezvoltare armonioasă.
- Pădurea Vitaminelor: Un spațiu interactiv unde copiii au învățat despre rolul vitaminelor din fructe și legume și despre o alimentație echilibrată.
- Izvorul Hidratării: Această stație le-a arătat celor mici importanța consumului de apă, mai ales în perioadele calde, și cum să se hidrateze corect.
- Momente animate cu Maxi la scenă: La fiecare două ore, Maxi a interacționat cu publicul pe scena principală, alături de mascotele Destiny Park. Aceste momente au inclus dans și cântece, oferind o experiență de divertisment, care a culminat cu o ședință foto la panoul creat de Dr. Max pentru a crea amintiri la această activare.
Copiii care au completat "Harta Sănătății" au primit un goodiebag din partea lui Maxi.
Acest eveniment de lansare reprezintă un pas important pentru v8 în parteneriatul cu Dr. Max, demonstrând capacitatea agenției de a implementa campanii BTL complexe, ce rezonează cu publicul și susțin obiectivele de brand.
Echipa:
v8
Laura Ionescu - Creative Director
Sandra Cristu - Group Creative Director
Andrei Chiriși – Sr. Art Director
Cristina Fulea - Account Director
Alexandra Vasile – Account Manager
Camelia Cucu – Head of Digital Strategy
Andreea Prioteasa – Social Media Manager
Corina Angearu - Head of CS și BTL Director
Andrei Baroiu – BTL Manager
Ionuț Andrei - CEO
v8: Ideas for growth
”Ideas for growth”: sloganul și viziunea orientată spre creativitate și eficiență ghidează fiecare proiect al agenției. v8 este o echipă creativă care livrează rezultate prin creativitate și implicare. În ultimii 3 ani, agenția a câștigat peste 60 de premii la nivel național și internațional.






















