Foodwise Marketing a semnat campania “Cu Timisoreana te cinstesti si prima de sarbatori primesti!”

Foodwise Marketing a semnat campania “Cu Timisoreana te cinstesti si prima de sarbatori primesti!”

Foodwise Marketing a dezvoltat si implementat campania promotionala din perioada sarbatorilor de iarna “Timisoreana Winter”, desfasurata in 3.000 de locatii, la nivel national.

Cu Timisoreana te cinstesti si prima de sarbatori primesti” a fost mesajul umbrela comunicat pe toate cele trei canale (On Trade, Off Tradtitional Trade si Modern Trade), care a ajuns la foarte multi consumatori de bere.

Campania a avut rolul de a inspira oamenii sa petreaca momente memorabile impreuna cu cei dragi si sa sarbatoreasca in mod traditional, plecand de la insight-ul ca romanii se intorc acasa de sarbatori pentru ca isi doresc sa petreaca momente de neuitat alaturi de familie si de cei dragi.

 

"Campania Timisoreana a angrenat resurse interne diverse, de la echipa de creatie care a dezvoltat mesajul de activare si materialele de comunicare – atat cele de vizibilitate, cat si de promotie –, pana la echipa de implementare care a coordonat atat campania din 100 de magazine Modern Trade, cat si intreg procesul de extragere si premiere a castigatorilor in On Trade si Off Trade. S-a lucrat strans cu o intreaga echipa care a mers in locatii pentru extrageri, impreuna cu reprezentantii Ursus Breweries din teren, intr-un parteneriat foarte eficient", spune Cristina Ionescu (Account Manager).

 

Campania a fost implementata la nivel national, in perioada octombrie 2015 – ianuarie 2016, in 3000 de locatii, on-trade si off-trade, iar in modern trade, au fost activari in 100 de locatii IKA, in luna decembrie. Extragerile s-au desfasurat pe parcursul a doua luni, decembrie si ianuarie.

Participantii la promotie au putut castiga instant sticle, doze sau halbe Timisoreana. Premiul cel mare, prima de sarbatori, in valoare de 500 de lei, a fost castigat prin tragere la sorti, in fiecare dintre cele 3.000 de locatii.

 

"Campania Timisoreana a generat o crestere semnificativa a vanzarilor in aceste locatii si feedback-ul primit din partea consumatorilor a fost foarte bun, aspecte foarte importante pentru noi. Dupa fiecare campanie, constat cu bucurie faptul ca Timisoreana are fani adevarati, care iubesc marca noastra. Si bineinteles, daca primesc si premii din partea Timisoreana, bucuria e cu atat mai mare. Am vazut acest lucru si in aceasta campanie", spune Irina Tcaciuc (Off Premise Channel Manager).

 

Georgian Ciotirca (Junior On-Premise Channel Manager) adauga faptul ca: "Multi consumatori Timisoreana sarbatoresc impreuna acasa sau intr-o locatie HoReCa diverse evenimente si se cinstesc cu o bere buna, iar campaniile Timisoreana le satisfac intotdeauna dorinta si bucuria de a castiga premiile dorite."

 

Echipele participante

Echipa Foodwise Marketing care a lucrat la acest proiect este formata din: Marilena Istratescu (Managing Partner), Cristina Ionescu (Account Manager), Mihaela Anton (Junior Account), Cristina Diaconescu-Pirlitu (Creative Partner), Stefan Neculai (Copywriter), Geanina Anghel (Prepress Designer), Alex Mihailescu (Prepress Designer), Andreea Celescu - Managing Partner, Alina Samoila (Project Manager), Stefania Nedelcu (Project Manager).

Din partea Ursus Breweries au lucrat la dezvoltarea campaniei:
Victor Teiosanu (Off Premise National Trade Marketing Manager), Irina Tcaciuc (Off Premise Channel Manager), Marian Olteanu (On Premise & Events National Channel Manager), Georgian Ciotirca (Junior On Premise Channel Manager), Marinela Stanciu (Senior Modern Trade Channel Manager), Anca Cirap (Modern Trade Off Channel Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Foodwise

Foodwise Marketing este o divizie specializata ce comunica pentru clientii din zona de food & beverages, lansata de grupul de comunicare Hello. Portofoliul cuprinde companii si branduri precum Ursus Breweries... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related