Provocarea EDENIA, într-o campanie integrată: “Unde ieșim la masă? Acasă.”

Provocarea EDENIA, într-o campanie integrată: “Unde ieșim la masă? Acasă.”

Foodwise Marketing, hubul de creativitate și conținut pentru industria food & beverages din cadrul grupului de comunicare HELLO, anunță startul unui nou proiect integrat: campania “Unde ieșim la masă? Acasă”.  Provocarea este lansată consumatorilor de către brandul Edenia, intr-o campanie de “nesting engagement” susținută prin TVC, activări in-store, OOH, digital și inspirație culinară adusă de bloggeri, prin componentă de PR.

 

“În această campanie, Foodwise creează o poveste a oamenilor care pun oamenii în prim plan.“Unde ieșim la masă? Acasă”este promisiunea pe care Edenia o face consumatorilor - aceea de a inova constant și de a le oferi cea mai generoasă gamă de produse cu care aceștia să-și hrănească nevoia de a petrece timp de calitate acasă. În 2017, „acasă”este din ce în ce mai sofisticat, mai experiențial, mai transformator, mai încărcat de semnificații. Fine dining-ul devine accesibil ca practică, iar consumatorii sunt deopotrivă artizani. Desigur, cu ajutorul brandului care priveste în viitor”, consideră Cristina Diaconescu-Pîrlitu, Creative Partner și fondator al grupului de comunicare HELLO-Foodwise.

 

Ziua începe și să încheie acasă - locul unde te încarci de energii pozitive, alături de oamenii dragi - iar cu Edenia, te poți bucura de o experiență culinară la fel ca de cea dintr-un restaurant. Pe durata campaniei, consumatorii au ocazia să câștige premii pentru bucătăria lor cumpărând orice produs Edenia și înscriind bonul pe edenia-foods.ro. Premiile oferite sunt 300 de seturi de farfurii decorate manual, acordate săptămânal, iar marele premiu este o bucătărie creată de designerul Adela Pârvu.

 

“Atunci când te bucuri de o masă în familie, hrana nu este doar una materială, ci și una afectivă - de aceea ne dorim să impulsionăm oamenii să se bucure cât mai mult de emoția meselor de acasă și venim în întâmpinarea lor cu o gamă variată de produse și rețete, care pot satisface orice fantezie culinară, într-un mod ușor și rapid. Cu Edenia este ușor să aduci în bucătăria ta un meniu a la carte, indiferent de priceperea în artele gătitului”, spune Livia Beudeanu, Brand Manager EDENIA.

 

Desfășurată în perioada 16 octombrie-26 noiembrie 2017, campania “Unde ieșim la masă? Acasă.” încurajează oamenii să privească “acasă” ca pe locul  unde socializezi, te simți confortabil și mănânci bine, pregătit de tine, alături de oameni dragi - adică o destinație de “going out” întocmai pe placul tău.

Pentru a-i inspira să intre în rol, declinarea OOH a conceptului creativ îi pune pe consumatori în ipostaza vizuală de Chef în restaurantul de acasă, în care boneta de bucătar îți vine perfect natural încă din momentul în care te îndrepți către casă și stai pe scaun în timpul călătoriei cu metroul.

Echipele implicate în campanie:

Echipa EDENIA:
Oana Stincel, Marketing Director; Livia Beudeanu, Brand Manager; Ana Ocnaru, Communication Manager; Teodora Nica - BTL Manager 

Echipa FOODWISE:
Cristina Diaconescu - Pîrlitu, Creative Partner; Dana Tocu, Creative Consultant; Miruna Ștefănescu, Senior Art Director; Geanina Anghel, Prepress Designer; Marilena Istrătescu, Managing Partner; Raluca Neagu, Account Manager; Valentin Drăgoiu - Account Executive; Anca Popa - Digital Consultant.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Foodwise

Foodwise Marketing este o divizie specializata ce comunica pentru clientii din zona de food & beverages, lansata de grupul de comunicare Hello. Portofoliul cuprinde companii si branduri precum Ursus Breweries... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Related