Articole care fac referire la Monica Felea
A început ANONIMUL 2025. Ca în fiecare an peste 4000 de spectatori au văzut sub cerul de la Sfântu Gheorghe filmul de deschidere
„CITEȘTE ETICHETA”, mantra care transformă orice cumpărător confuz în bucătar informat. O campanie AGRICOLA x WOPA
Noi, românii, ne-am născut cu dorința de a aparține unui loc. O idee exploatată de WOPA x CEC Bank în cea mai recent lansată campanie dedicată Creditului Ipotecar
A început ANONIMUL 2024. Aproape 4000 de spectatori au văzut seara trecută „The Seed of the Sacred Fig” în prezența actriței Mahsa Rostami
De la chefi la Bucătari Necelebri: Agricola x WOPA aduc în lumina reflectoarelor vedetele casei în bucătărie
Pentru că ei folosesc ingredientul cel mai de preț, noua campania de imagine AGRICOLA este dedicată bucătarilor de acasă
[Punct. Și de la capăt] Monica Felea: Am învățat că dacă reușești să-i privești pe cei din jur cu blândețe, chiar și după ce te-au scos din sărite, poți fi foarte liniștit și bine
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
[Out of office] Monica Felea: Îmi place mult ceea ce fac în viața profesională și am integrat asta în viața personală
Publicis si Digitas Romania lanseaza pentru Storia.ro T.R.A.I. Index, indicele de masurare a bunastarii la oras
[Vizite în inbox] Bianca Oanea: E schema clasică de comunicare. Autor-receptor. Fiecare receptează diferit. Ce pentru unii e titlu, pentru alții e mângâiere. Sau tristețe
„DAWN BREAKS BEHIND THE EYES” a câștigat Dracula Trophy, premiul pentru cel mai bun film de lungmetraj, în cadrul festivalului internațional de film fantastic, Dracula Film Festival, ediția 2021
Maraton David Lynch și Stanley Kubrick, printre evenimentele speciale de la Dracula Film Festival, 2021
[Netflixizarea] Monica Felea: Online-ul e ca o junglă cu de toate, trebuie să cauți mult până găsești ceva valoros. Sala de cinema face o selecție
[Optimism de business] Monica Felea & Ștefan Bradea, Bad Unicorn: Am făcut la un moment dat comparația cu o furtună. Aveam o barcă, am învățat să vâslim
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
Filmele mute prind voce. 7 victime ale violenței domestice rup tăcerea și dublează filmele mute pentru a-și spune povestea










![[Viața după agenție] Mihaela Gheață: Ups, cum o să mă descurc cu banii?](https://media.iqads.ro/2019/12/40413588-1343050145797875-3378381817169051648-o-cover-410.jpg)






![[Cum se vinde filmul romanesc] Monica Felea: Inca ne lovim de bariera filmului despre tigani/cersetori/mizerie/in care nu se intampla nimic](https://media.iqads.ro/2015/09/foto-badge-cover-410.jpg)









