Inghetata CORSO devine sursa inepuizabila de distractie a tinerilor printr-o noua campanie nebuna de tot-tot-tot semnata de Graffiti BBDO

Inghetata CORSO devine sursa inepuizabila de distractie a tinerilor printr-o noua campanie nebuna de tot-tot-tot semnata de Graffiti BBDO

MACROMEX a lansat o noua campanie pentru inghetata CORSO, lider pe piata marcilor de inghetata din Romania, prin care isi propune sa readuca in atentia tinerilor brandul care nu stie ce inseamna “Fii cuminte” sau „Nt Nt..n-ai voie”. CORSO e alaturi de tinerii care cauta zilnic motive de amuzament, asa ca le ofera o gama variata de sortimente, care poate sa devina sursa lor zilnica de nebunie si buna dispozitie.

Sub Headline-ul Of CORSO ca esti CORSO, campania prezinta diverse moduri haioase prin care poti manca inghetata Corso in stil nebun de tot-tot-tot: iti poti face cioc din cornet si poti juca rolul de pasare, poti fi delfin super-fan inghetata sau chiar poti fugari o drona cu inghetata.

Campania integrata de comunicare poate fi descoperita pe tot parcursul verii pe toate canalele media: TV, Digital, OOH, In Store si BTL.

 

Spoturile campaniei:

 

Oana Stincel (Head of Marketing MACROMEX):
"Dupa un succes confirmat al campaniei “Of Corso” de lansare a brandului, care a luat forma de hit al verii si care a propulsat brandul Corso direct pe pozitia de lider al categoriei de inghetata dupa doar 4 luni de la debut, ne aflam in situatia in care aveam nevoie de ceva cel putin la fel de bun. Ridicasem stacheta atat de sus, incat orice campanie “normala” ar fi fost “din alt film”. Am pornit, asadar, in cautarea unei noi idei, nebune de tot-tot-tot, care sa continue firesc ceea ce incepusem sa construim deja: un brand al tinerei generatii. Ideea propusa de echipa Graffiti BBDO , Of CORSO ca esti CORSO, ne-a cucerit rapid si ne-a inspirat atat de tare incat, la prima conferinta de vanzari la care am prezentat ideea, ne-am apucat cu totii sa cream si noi diverse variante ale acesteia. Pentru a pastra o nota serioasa, nu dau mai multe detalii. Pot spune doar atat: ne-am distrat copios."

 

Titus Dumitrescu (Creative Director Graffiti BBDO):
"Am incercat sa facem dreptate sloganului “nebun de tot-tot-tot”. Si atunci am mers cat de departe ne-au permis brandul, targetul si TV-ul. Intr-o campanie in care sursa de inspiratie a fost chiar produsul."

 

Lansarea acestei campanii marcheaza inceputul colaborarii dintre Graffiti BBDO si MACROMEX, fiind prima implementata in urma castigarii pitch-ului de servicii de creatie pentru brandul CORSO, lansat la inceputul anului.

 

Andreea Sandu (Head of Client Services Graffiti BBDO), despre proaspata colaborare cu MACROMEX:
"Castigarea acestui brand a fost de departe cea mai fun din anul asta pentru echipa noastra: inca de la debrief am mancat inghetata pe stomacul gol in timp ce erau -15 grade afara, am discutat despre targetul tanar pe care il are Corso de cucerit si ne-am filmat pe Snapchat. Acum avem un frigider Corso in agentie, am devenit super-fani."

 

Vizualuri ale campaniei:

 

Echipa care a participat la crearea acestei campanii este formata din:

Agentie – Graffiti BBDO:
Titus Dumitrescu – Creative Director
Ionut Iordache – Copywriter
Monica Felea – Copywriter
Alexandru Badarau - Copywriter
Cristina Panaitescu – Art Director
Irina Iliescu – Art Director
Razvan Alexandrescu – Art Director
Anca Iuhas – Strategic Planner
Andreea Sandu – Head of Client Services
Delia Arghir – Group Account Director
Andreea Balta – Account Manager
Liviu Isop – AV Manager

Client – MACROMEX:
Oana Stincel – Marketing Manager
Ana Ocnaru – Communication Manager
Teodora Nica – BTL Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Related