„CITEȘTE ETICHETA”, mantra care transformă orice cumpărător confuz în bucătar informat. O campanie AGRICOLA x WOPA

„CITEȘTE ETICHETA”, mantra care transformă orice cumpărător confuz în bucătar informat. O campanie AGRICOLA x WOPA

Știm, când vine vorba de pui, majoritatea alegem „din ochi”; care produs pare mai fericit (sic!), are pielea mai galbenă sau ambalajul mai atractiv. Câți dintre noi citim eticheta? Și, mai ales, câți dintre noi chiar înțelegem ce e scris acolo? Exact!

Agricola a decis că bucătarii de acasă merită să știe ce pun în farfurie, așa că a schimbat regulile jocului și, împreună cu WOPA, a lansat CITEȘTE ETICHETA – o campanie educativă fresh, smart și savuroasă, care își propune un mic miracol culinar: să ne învețe cum să alegem cel mai delicios și sănătos pui, exact ca un profesionist.

"Când vine vorba de pui, e simplu: ești ceea ce alegi! Obiectivul nostru este să educăm și informăm consumatorii într-un mod autentic, transparent, dar și să transformăm alegerile din supermarket într-o experiență conștientă. Dacă știi ce să cauți pe eticheta unui pui, poți alege gustul suprem, frăgezimea dorită și, desigur, produsul-vedetă care își merită locul pe masa ta.", Daniel Bitere, Director Marketing @Agricola.

Alături de Chef Cezar Munteanu și Laura Cosoi, CITEȘTE ETICHETA aduce în prim-plan Puiul Fericit, a cărui „rețetă” se bazează pe calitate, creștere lentă, hrană 100% naturală și – pentru fanii gustului autentic – zero antibiotice.

 

"Ne-am dorit o campanie accesibilă, o poveste vizuală simplă și relevantă, care să traducă informațiile de pe ambalaj în beneficii clare pentru consumator. Eticheta devine astfel o hartă către gustul perfect, iar citirea ei, super-puterea noastră în bucătărie.", Monica Felea & Ionica Dogaru, creative team @Wopa.

Cu o strategie care include digital, OOH, metrou, autobuz și parteneriate cu creatori de conținut, Agricola a scos „artileria” grea pentru a-i învăța pe consumatori să aleagă și să aprecieze calitatea adevărată. Să aveți poftă!

 

Au pus în scenă pentru voi

Echipa Agricola
Daniel Bitere – Director Marketing
Irina Anton – Marketing Manager
Codrin Iuganu – Category Manager
Laura Munteanu – Category Manager
Răzvan Varariu – Category Manager

Echipa Wopa
Dragoș Ometiță – Creative Director
Daniel Hărmănescu – Group Creative Director
Monica Felea – Senior Copywriter
Ionica Dogaru – Senior Art Director
Vlad Lipovanu – Head of Digital
Andra Țivichi – Client Service Director
Oana Dănilă – Group Account Director
Ruxandra-Maria Paraschiv – Senior Account Executive

Echipa Fortuners
Elena Pomărac - Client Service Director
Codrin Bădescu - Head of Social Media
Antonia Țânț - Social Media Specialist
Gabriel Brîndușescu - Senior Project Manager

Producție - Avanpost Production 
Regizor / DOP - Norbert Fodor
Inginer de sunet onset - Ionuț Geadău
Food Stilist - Mădălina Dan
Asistent costume - Mihaela Asandei
Make-up artist - Elena Voicu
Director de producție - Bogdan Diaconu
Producător - Laura Marin
Monteur - Dan Safta
Inginer mixaj sunet - Alex Hosu
Grafician - Cezar Ionescu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Since 2010, WOPA has stood for Weapons of Public Attraction. Or When Other Perspectives Appear. Or Want Only Powerful Ads. Call it what you want — the point is, we make things people can’t ignore. Some... vezi detalii »

Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related