Jacobs 3in1 angajeaza "pasionati de relaxare", intr-o campanie semnata CohnandJansen JWT

Jacobs 3in1 angajeaza "pasionati de relaxare", intr-o campanie semnata CohnandJansen JWT

CohnandJansen JWT a creat "Angajam pasionati de relaxare", o noua campanie de comunicare pentru Jacobs 3in1 in centrul careia se afla un joc online in care utilizatorii pot castiga patru salarii in valoare de 1.000 euro pe luna, timp de un an. Initiativa vine dupa repozitionarea de anul trecut a Jacobs 3in1, comunicata prin campania "Efort pe bune. Relaxare pe bune", si a programului Academia de Relaxare, prin care brandul a sustinut cursuri si teme despre relaxare, arata un comunicat emis de agentie.

Prin intermediul jocului, Jacobs 3in1 cauta "sa angajeze" utilizatorii sa-si urmeze pasiunile, dar si sa obtina beneficii materiale in urma lor. Noua campanie isi propune sa loializeze consumatorii si a pornit de la informatia conform careia tinerii din ziua de azi sunt pragmatici si, atunci cand depun un efort, chiar daca este unul in sprijinul unei pasiuni, asteapta sa primeasca ceva in schimb.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related