Tchibo si Propaganda sustin tinerii artisti!

Cu totii stim cat de dificil e orice inceput. Cu atat mai mult pentru un tanar artist. Cu un simplu gest insa, Tchibo isi invita consumatorii sa schimbe aceasta stare de fapt. Astfel, la mijlocul lunii septembrie, Tchibo Romania, impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, au demarat campania "Inspira prin gestul tau! Sustine tinerii artisti!", o campanie integrata, cu aroma de cafea.

Unul din liderii mondiali in producerea cafelei, Tchibo reprezinta, prin intermediul produselor sale de cea mai buna calitate, un izvor de buna dispozitie si inspiratie.
In urma pitchului organizat in luna iunie, pentru actiuni de BTL ale marcii, agentia Propaganda a fost desemnata castigatoare. Agentia va asigura pentru portofoliul marcii Tchibo servicii de strategie, creatie, account handling, productie si DTP pentru proiectele dezvoltate pe piata locala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Madalina Paunica
acum 15 ani
"Propaganda" a esuat lamentabil. S-au simtit oamenii ca nu si-au facut bine temele si au zis sa schimbe regulamentul in timpul concursului (mai exact pe 31 octombrie., cand termenul limita era de 2 noiembrie). Au incercat sa puna mana gratis si pe lucrarile inscrise in portofoliu ale castigatorilor, "cesiune exclusiva" ar fi dorit. Fara sa isi imagineze inteligentii de ei, ca fotografiile puteau fi deja cesiunate cu titlu neexclusiv unor terti. In total ar fi fost 30 de fotografii de arta pentru care Tchibo si Propaganda nu mai scoteau un ban din buzunar. ba, mai mult, ar fi putut face si banuti buni de pe urma cesionarii lor altora. S-au razgandit intre timp.
oana mangiurea
acum 15 ani
Pe langa ce a spus Madalina, o alta chestie trasa de par a la romanica ar fi ca prin modificarea regulamentului premiul initial de 5000 euro net a scazut undeva la 9.200 ron brut (cca 2000 euro). Evident nu pare sa le pese de gafele facute. Ei tot ies in castig.
Madalina Paunica
acum 15 ani
Pai n-o fi "performat" Propaganda. Sau...Tchibo face economii, lovit de criza mondiala?

Ar trebui reformulata atunci denumirea concursului.

"Inspira prin gestul tau. Tinerii artisti sustin Tchibo!".

Daiana Prundurel
acum 15 ani
Madalina si Oana, va scriu aceste randuri pentru ca si eu am simtit in primul moment ca "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"Â…Sunt castigatoarea sectiunii de design interior si din cauza faptului ca actul aditional a fost redactat putin alambicat am trait si eu cateva confuzii. Am cerut lamuriri si mi s-a explicat ca totul este asa cum a fost gandit si stabilit initial.Actul aditional nu a schimbat suma, ci forma de acordare a banilor, astfel incat totul sa fie reglementat legal. In contul fiecarui artist castigator intra suma de - 9336 RON (platiti de Tchibo conform regulamentului), plus 8319, 33 RON (platiti de Propaganda, pe drepturi de autor)- ceea ce inseamna un total de 5044.38 Euro la cursul de 3.5. Pentru prima transa de bani deja am scos un extras de cont care atesta ca aceasta suma a intrat in contul meu. Pentru a doua transa voi scoate extrasul in zilele urmatoare. Daca doriti va pot trimite extrasele ca sa vedeti ca s-a respectat suma initiala.

In ceea ce priveste "cesiunea exclusiva" aceasta se refera clar doar la faptul ca artistii castigatori vor fi asociati brandului Tchibo (deci in nici un caz nu-si vor mai putea asocia imaginea cu un brand de cafea concurent cum ar fi Jacobs sau cu Don Cafe) Acest lucru nu ii impiedica sa devina imaginea unui brand de alt tip (ex. telefonie mobila) Sper ca am reusit sa va clarific

PS. Madalina, mi-au placut fotografiile si conceptul tau , esti talentata si trebuie sa crezi mai departe in visele tale si in puterea ta de a le transforma in realitati palpabile. Succes mult , si o seara frumoasa,Daiana



Branded


Related