CohnandJansen JWT semneaza cel mai nou spot TV Danone

CohnandJansen JWT semneaza cel mai nou spot TV Danone

CohnandJansen JWT a semnat cel mai nou spot TV Danone care face parte din campania integrata ce prezinta drumul laptului din care este facut iaurtul, de la vacute la consumatori, informeaza un comunicat emis de GRAFFITI PR. Implementarea conceptului a pornit de la faptul ca pentru oamenii de la Danone calitatea este o grija principala, astfel ca spotul promoveaza atat calitatea laptelui cat si exigenta in procesul de fabricatie a iaurtului.

Mesajul principal al clipului este "Calitate inainte de toate" si are drept personaje angajatii Danone si familiile lor. Spotul va fi difuzat pana pe 30 iunie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related