Leo Burnett semneaza spotul pentru Bucovina - "Echilibrul suprem"

[Update] Leo Burnett a lansat spotul "Echilibrul suprem", care promoveaza brandul Bucovina, informeaza un comunicat emis de agentie. Clipul publicitar a fost realizat ca urmare a castigarii unui pitch de creatie organizat de companie anul trecut. Zenith Media gestioneaza componenta media a campaniei care se va incheia la finalul anului.

"Am dezvoltat ideea reclamei pentru Bucovina plecand de la o realitate a produsului si una demografica, apoi desfasurand si urmand un fir logic: apa Bucovina are un continut optim de minerale, echilibrat, iar bucovinenii sunt oameni calmi, pasnici, cu un stil de viata asezat, echilibrat. Pornind de la cele doua realitati, continuarea a fost fireasca: bucovinenii sunt echilibrati pentru ca beau apa Bucovina. Dusa mai departe, ideea spotului s-a putut contura intr-o concluzie si ea la indemana: chiar si cei recunoscuti ca repere universale ale echilibrului vin in Bucovina ca sa afle secretul 'echilibrului suprem'. Si astfel am ajuns sa avem un maestru shaolin venit pe plaiuri mioritice sa invete ce inseamna cu adevarat echilibrul. Practic, shaolinul venit sa invete ritmul vietii bucovinene este o pata de culoare atat la propriu, cat si la figurat si transforma comunicarea intr-una fresh si plina de viata", a declarat Andrei Munteanu (Copywriter, Leo Burnett).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Olivia Georgescu
acum 7 ani
Este un spot reusit, felicitari pentru ideea de creatie si pentru executie. In ceea ce priveste ideea strategica ce sta la baza campaniei si pozitionarea pe teritoriul de "echilibru" ("armonie intre trup si minte"), acestea au fost dezvoltate de catre agentia Brandstalk, intr-o etapa anterioara pitch-ului pentru spotul TV. Echipa Brandstalk a dezvoltat platforma de "echilibru" si intreaga arhitectura a brandului Bucovina in urma analizarii atributelor de produs, prin testarea compozitiei apei minerale la institutele certificate din Romania.


Branded


Related