Articole care fac referire la Neumarkt
Călin Marcu se alătură echipei Cohn & Jansen Creative Network, în calitate de Group Creative Director
În curând: proiecții speciale cu echipa filmului Klaus & Barroso în 13 orașe. Comedia călătorește prin România din 9 ianuarie 2024
VOLA și Saatchi & Saatchi România lansează primul data tool de prognoză a intensității polenului de ambrozie din București
Campaniile Bookvertising și Yuki Saaki dezvoltate de Saatchi Creative Hub au obținut trei premii la IAB Mixx Awards Europe 2023
Primul mesaj de interes public care încurajează cititul, în premieră în România. De la Saatchi & Saatchi + The Geeks
Saatchi & Saatchi + The Geeks: Despre Lifebeats - cum a luat naștere o campanie dedicată Dăruitorilor de Viață
Saatchi & Saatchi + The Geeks: Cum am transformat Quiet time în Quality time prin 6 Ghicitori muzicale
Un mulțumesc cum trebuie pentru toți oamenii puternici, mesajul din spatele celei mai recente campanii Neumarkt®
Ximena Cilibiu (Digital Wand): Avand o baza tehnologica puternica, am adaugat componente de ATL, BTL sau PR pe care le familiarizam cu digitalul
[Folclorul din reclame] Marius Negrea: A fost odată ca niciodată un spot TV născut din întâmplare, fără nicio legătură cu brieful intern, care ne cerea să reînviem tradiția în salam a sașilor
[Folclorul din reclame] Andi Moisescu: Îmi pare rău s-o spun, dar nu mă mai țin nervii să urmăresc publicitatea așa cum o făceam odată
Ce branduri s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor din prime time de la Antena 3 si Romania TV
Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Leo Burnett pentru campania „Tadaaam GigaWeekend” – Telekom Romania
Mircea Bravo: Majoritatea entertainerilor sunt vloggeri si creeaza continut de la ei din camera. Eu mi-am propus sa ies pe strada
[Grand Spoof by Ardealul] Sa spoof sau sa nu spoof? Dezvaluim inca patru reprezentanti ai primei tabere
[Marketeri despre creativitate] Gina Miu (Orkla Foods): La inceputurile carierei mele, am auzit fraza: “un brief strans e mai eliberator decat unul general”. Culmea, venea din partea unei agentii
[Grand Spoof 2015] Alex Cotet (Sector 7): As vrea ca publicitarii sa accepte provocarea de a nu mai invita pe nimeni sa accepte provocarea
Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Cohn and Jansen JWT pentru campania „Purity Test” – Aqua Carpatica (Valvis Holding). Lista tuturor castigatorilor EFFIE Awards
Maria Nagy si Alexandru Micu (Lowe & Partners): A fost dragoste la primul brief si apoi cu fiecare brief in parte
[Tinerii din agentii - FRIENDS/TBWA] Sergiu Bica: Am invatat sa mai beau si Neumarkt si sa mai ascult si niste Velea






















![[Știri de nicăieri] De ce au bărbații români barbă în reclame?](https://media.iqads.ro/2016/11/14882138-10154619770497086-1590120382518792866-o-cover-410.jpg)
















