Ximena Cilibiu (Digital Wand): Avand o baza tehnologica puternica, am adaugat componente de ATL, BTL sau PR pe care le familiarizam cu digitalul

Ximena Cilibiu (Digital Wand): Avand o baza tehnologica puternica, am adaugat componente de ATL, BTL sau PR pe care le familiarizam cu digitalul

Cea mai importanta lectie e sa nu ajungi autosuficient, sa faci in permanenta conexiuni. Performanta se intampla in echipe neinhibate de orgolii. Sunt cruciale capacitatea de a te desparti de oameni care pot dezechilibra echipa si cea de a-i proteja pe cei care lucreaza bine impreuna. Ideea geniala implementata mediocru nu face "nici cat o ceapa degerata". Iar nevoia reala a clientului nu e intotdeauna scrisa in brief, asa ca gandirea antreprenoriala isi gaseste loc in management, la CS si chiar in creatie. 

Mai sus sunt cateva dintre cele mai importante invataturi ale Ximenei Cilibiu, stranse intr-un parcurs de peste 18 ani in publicitate, la Mercury, TBWA, Senior Interactive sau FCB. Astazi, Ximena este Managing Partner Digital Wand, agentie a grupului Senior Interactive, care in ultimii doi ani a parcurs o trecere inspre consultanta si, totodata, tehnologie. Astfel, daca in trecut, serviciile grupului adresau companii mari si foarte mari, astazi ele adreseaza si nevoile de digitalizare si eficientizare a companiilor medii si mici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related