Articole care fac referire la PR & CSR Manager
Care sunt cele mai puternice branduri românești în 2025. Biz prezintă BrandRO, pentru al 16-lea an consecutiv
Humana People to People lansează Humana Hub, platforma care conectează oameni și idei pentru o modă sustenabilă
Humana People to People România alege Chapter 4 pentru a crește impactul comunicării despre moda sustenabilă
pastel și Masteratul de Marketing și Comunicare în Afaceri de la Facultatea de Marketing, din cadrul Academiei de Studii Economice din București – un parteneriat pentru formarea specialiștilor de mâine
KFC extinde sprijinul în comunități dezavantajate cu 78 de copii din Vulcan, prin "Meniul Zilei de Mâine"
Meniul Zilei de Mâine – o inițiativă Sphera x KFC x Golin, premiată la European Excellence Awards 2023
KFC, parte a Grupului Sphera, și Asociația ZI de BINE dotează o sală de clasă și oferă elevilor sprijin financiar
Un parteneriat bazat pe încredere: pastel și FAN Courier lansează prima campanie dezvoltată împreună
KFC susține nevoile alimentare și de educație pentru copii din medii defavorizate, prin “Meniul Zilei de Mâine”, o inițiativă Sphera
[PR & Comunicare 2023] Ioana Duca și Nicoleta Apostol: Uneori brandurile abordează PR-ul ca un panaceu pentru lucrurile care nu funcționează și care au nevoie să fie „înfrumusețate”. Mi-aș dori să scăpăm de această percepție disfuncțională
KFC se alătură și anul acesta World Vision în susținerea programului de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”
KFC România contribuie la reducerea risipei alimentare prin extinderea programului Harvest, ajungând la 40 de restaurante implicate la nivel național
KFC România și Banca Regională pentru Alimente Oradea devin parteneri în susținerea programului Harvest
KFC România extinde programul Harvest în 2020, prin parteneriatul cu Fundația Filantropică Metropolis
Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală
Sphera Franchise Group lansează primul Raport de Sustenabilitate și spune, astfel, povestea brandurilor, dincolo de restaurante
KFC România extinde programul Harvest la nivel național și implementează sistemul propriu de donare de produse alimentare, acum și în Brașov
[CSR în 2019] Claudia Porojan (Sphera Franchise Group): Peste 70% din alimentele și ingredientele Grupului provin de pe piața locală, inclusiv categorii precum carne, brânză și legume
KFC România lansează programul Harvest – o inițiativă care își propune să susțină comunitatea locală și să reducă risipa alimentară
KFC și Pizza Hut, în parteneriat cu World Vision, susțin pentru al 11-lea an elevii din programul „Vreau în clasa a noua”
KFC România continuă parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator, pentru dezvoltarea și integrarea socio-profesională a persoanelor din medii defavorizate
KFC a organizat „Ziua Curățeniei” în satul SOS din București și a donat peste 37.000 de euro ca parte a campaniei „Bucket de bine”
KFC România susține Fundația Inovații Sociale Regina Maria într-un nou proiect de responsabilitate socială
KFC România lansează serialul SOCIAL ME - o poveste despre lupta dintre realitate și social media în viața tinerilor, totul sub platforma KFC Social Entertainment Channel
Golin a comunicat listarea primului operator din domeniul food service pe Bursa de Valori București – Sphera Franchise Group
KFC și Asociația Climb Again susțin copiii cu nevoi speciale în practicarea escaladei ca modalitate de terapie și performanță























![[Case Study] McCann Worldgroup Romania - KFC - "Christmas Bucket 2016"](https://media.iqads.ro/2017/06/kfc1-cover-410.jpg)









