Articole care fac referire la Salvati Delta
[Pretul ideilor] Semida Duriga: "O idee costa cat a costat intotdeauna si, anume, exact cat o masina. Cum, nu stiti cat costa o masina? Nasol"
Paul Dersidan: Nu cred că poţi să creezi advertising funcţional şi memorabil fără un graphic design bun. Asta a şi fost ideea din spatele Blau
Dragos Bucurenci: Bunica mea nu intelege nici acum prea bine ce ma ocup, ceea ce ramane o constanta a vietii mele profesionale
[CSR in Romania] Roxana Firoiu (DBO): Racordarea la trendurile economiei post-capitaliste e vitala pentru industria noastra, iar acest nou fir rosu s-a putut urmari si anul acesta la Cannes Lions
Liviu Mihaiu: Sunt putine companiile care evalueaza cu adevarat impactul asupra unui proiect implementat alaturi de o organizatie si nu doar bifeaza in dreptul liniutei de strategie CSR din partea companiei-mama
Semida Duriga (Next Advertising): CSR-ul romanesc inca functioneaza foarte mult pe trenduri, nu pe lucruri asortate fiecarui brand
Cristian Grigorescu (Next Advertising - Netalurgica) despre piata de publicitate online in 2011 si 2012
Competitia de scurtmetraje Jameson Empire Done in 60 Seconds si-a desemnat juriul pentru etapa locala
[Training IQads Kadett] Liviu David si Semida Duriga (Next Advertising) prezinta cadetilor studii de caz pentru campaniile Salvati Delta


![[La Birou] Paine, sare si banane la Next Advertising](https://media.iqads.ro/2013/04/photo-large-25669-cover-410.jpg)

![[UPDATE] [BestAds] 2009, anul extremelor in publicitate](https://media.iqads.ro/2012/02/photo-large-22162-cover-410.jpg)









