Articole care fac referire la Starcom MediaVest
Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
[Case Study] Leo Burnett Bucharest și Asociația Curtea Veche ne spun că e #timpulsăcitim și să schimbăm relația românilor cu cărțile
Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu
Consumul de conţinut media în rândul mamelor din România - noul studiu Starcom MediaVest Group România
[CSR-ul lui 2017] Alexandra Maier, Avon: Multe schimbări bune pot să apară doar dacă trio-ul public-privat-ONG își găsește echilibrul sau măcar formula de funcționare
[Schimbari in media] Rodica Mihalache (Starcom): Jurnalismul conversational va duce la advertising conversational
Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
Un Black Friday de succes: Sugestii pentru retaileri rezultate din studiul Black Friday 2015, marca Starcom MediaVest Group și Leo Burnett, în parteneriat cu TNS România
Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Leo Burnett pentru campania „Tadaaam GigaWeekend” – Telekom Romania
Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari
IAA Global anunta echipa de conducere pentru perioada 2016-2018. Felix Tataru si-a inceput mandatul de Presedinte
[YouTube Ads Leaderboard: Cannes 2016] Top 10 cele mai populare spoturi vizionate la nivel global de la Cannes 2015 si pana in prezent
[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation
[Premiile FIBRA #1] Tragem linie: cel mai bun juriu prezent vreodata in Romania, 96 de speakeri, 99 premii pentru campaniile din ultimii doi ani, 4 zile, multe luni de pregatire
Starcom MediaVest Group, singura agentie romaneasca premiata la IAB MIXX AWARDS EUROPE 2016. 3 Trofee pentru campania “Ora de creativitate”
[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA - Leo Burnett - Come and Vote / Asociatia Pro Democratia / Asociatia Pro Democratia
[Premiile FIBRA #1] Shortlist - Leo Burnett - Michael the Brave / Asociatia Pro Democratia / Asociatia Pro Democratia
[Premiile FIBRA #1] Silver FIBRA / Leo Burnett - Stephen The Great / Asociatia Pro Democratia / Asociatia Pro Democratia
[Conferintele FIBRA] Seminar Starcom MediaVest Group: Content is the King, Consumer is the Storyteller - cand consumatorul scrie briefuri, iar brandurile le transforma in storytelling
De Paste, romanii se asteapta la promotii in special la haine si incaltaminte - in ton cu respectarea traditiei de a purta ceva nou - mai mult decat la electrocasnice, telefoane mobile sau tablete
[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii
Circa 60% dintre utilizatorii de internet joaca jocuri online ca sa se detaseze de problemele cotidiene. Peste 80% dintre acestia aleg sa se joace pe mobil
[Tineri marketeri] Silvia Rusu (Unilever): Contactul cu agentiile incepe de cum intri in categorie, nu conteaza nivelul profesional. Diferenta este data de natura responsabilitatii care iti revine
[Consumer Report] Andreea Grigoroiu (Starcom MediaVest Group): Datele culese din cercetari reprezentative resusciteaza consumatorul din brief
[Consumer Report] Diana Ionel (Starcom MediaVest Group): Studiile despre consumator rafineaza segmentarea in campaniile de performance marketing
Consumer Report: “Branded entertainment-ul facut corect porneste dintr-o analiza atenta a consumatorului si a comportamentului lui"
[Cum isi aleg brandurile endorserii] Carmen Soare (NN Romania): Ne-am dorit, prin intermediul talentului exceptional al lui Marcel Iures, sa transmitem faptul ca schimbarea de nume nu inseamna si o schimbare a esentei noastre
[Cum isi aleg brandurile endorserii] Ana Burloiu (Scandia Food): Ne-am dorit ca endorserul Pate Bucegi sa fie o persoana carismatica, cu personalitate, umor, si sa poata fi asociat cu usurinta cu valorile marcii
Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Group): Sa nu uitam ca adolescentii de azi vor deveni market makers in viitor
S-a lansat noul Consumer Report – singura antologie din industria de comunicare despre consumatorii romani, cu informatii actionabile pentru marketeri, agentii si publisheri
[Cum isi aleg brandurile endorserii] Raluca Vlad (Coca-Cola Romania): Implicarea Simonei Halep in cauza copiilor nascuti prematur si prezenta sa foarte puternica reprezinta un real ajutor in campania Dorna - "Grija pentru Copii"
[Cum isi aleg brandurile endorserii] Miruna Smeureanu (Coca-Cola Romania): Alaturi de Connect-R si Delia, am consolidat o poveste de brand locala, inceputa de cei doi artisti si continuata de fanii nostri










![[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA - Leo Burnett - Think Ahead / Billy Boy / Start SA](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-29-cover-410.jpg)


![[Consumer Report] Andreea Lupu (Starcom MediaVest Group): Brandurile si "noua paradigma umana"](https://media.iqads.ro/2015/12/poza-andreea-lupu-cover-410.jpg)

![[Cum isi aleg brandurile endorserii] Albert Davidoglu (Macromex): Colaboram cu Mikey de trei ani. Un indiciu suficient din care rezulta ca suntem fericiti, atat noi cat si el, cu aceasta asociere](https://media.iqads.ro/2015/11/profil-cover-410.jpg)
![[Cum isi aleg brandurile endorserii] Bogdan Costin (Vincon Romania): Asocierea Doua Vorbe cu Florin Piersic a starnit trial. Curiozitatea a dat nastere unei interogatii despre brand](https://media.iqads.ro/2015/11/collagevincon-cover-410.jpg)









