[AdBreak #44] Graffiti BBDO: primii 20 de ani

[AdBreak #44] Graffiti BBDO: primii 20 de ani

Ciuc Premium prezinta AdBreak #44, o editie dedicata aniversarii a 20 de ani de la infiintarea primei agentii de publicitate din Romania: Graffiti BBDO. Evenimentul are loc miercuri, 23 noiembrie, de la ora 19.30, in Music Club.

Seara incepe cu rubrica Inspiration, care il are ca invitat pe Tudor Giurgiu (Producator/Regizor, Libra Film), fondator si director al Festivalului International de Film Transilvania (TIFF) si presedinte al Asociatiei pentru Promovarea Filmului Romanesc (APFR). Tudor va vorbi despre importanta promovarii filmelor romanesti, despre experienta de regizor de filme si de reclame si despre ceea ce il inspira in activitatea de zi cu zi.

[UPDATE] In continuare, Bogdan Moraru (Creative Director), Mihai Calota (Art Director, Propaganda) si Alex Marinescu (Digital Project Manager, Propaganda) vor discuta in cadrul panelului Debriefing despre insight-ul pe care s-a bazat campania "Tipologii de oameni" pentru Covrigii de Buzau de la Boromir, castigatoare la categoria Best of 2011 - TV in cadrul Galei "10 ani de creativitate romaneasca", dar si despre "site-ul de aluat" impartebucurii.ro, creat pentru acelasi brand, si comunicarea Boromir in social media.

In 2011 se implinesc 20 de ani de la infiintarea Graffiti BBDO. Despre inceputurile de pe Strada Invingatorilor, continuarea din birourile de la Hotel Banat si drumul parcurs de agentie pana in prezent, cand a fost clasata drept cea mai eficienta agentie de publicitate din Romania, conform European Effie Effectiveness Index, vin sa vorbeasca la panelul Talk of the Month Cosmin Radoi (Managing Director), Sorin Psatta (Integrated Communications Director), Simona Costea (Client Service Director), Stefan Chiritescu (Head of Strategy), Mihai Gongu (Creative Director) si Dragos Radulescu (Creative Director) din partea Graffiti BBDO. Alaturi de ei, vor fi prezenti la discutie creativi care au lucrat in trecut in agentie: Lucian Georgescu (Managing Partner la GAV, Creative Director la Graffiti BBDO intre 1993 si 2003), Adrian Preda (Creative Director MRM Worldwide Bucuresti, Creative Director la Graffiti BBDO intre 1999 si 2005) si Serban Alexandrescu (fondator & asociat Headvertising, si-a inceput cariera in advertising la Graffiti BBDO, in 1994).

Editia #44 AdBreak va fi moderata de Sonia Ardelean si Marin Preda, IQads.

Pentru a participa la eveniment, doritorii se pot inscrie la adresa [email protected].

Parteneri media ai evenimentului sunt: SMARK, Q2M, 24FUN si MONEY.ro. AdBreak este un eveniment IQads, recomandat de Radio Guerrilla.

AdBreak este singurul eveniment lunar dedicat pasionatilor de publicitate, de la tineri aspiranti la reprezentanti ai industriei de publicitate si marketing din Romania. Din anul 2004, AdBreak aduce, editie de editie, in fata membrilor comunitatii IQads pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si propune spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related