CohnandJansen JWT castiga marele trofeu Effie 2015

CohnandJansen JWT castiga marele trofeu Effie 2015

CohnandJansen JWT a castigat Grand Effie, premiul pentru cea mai eficienta campanie a anului, pentru "Testul puritatii" ("Purity Test"), brand Aqua Carpatica, client Valvis Holding.

“Le multumesc clientilor nostri care au avut incredere in solutii mai putin verificate.
Confirmarea ca drumul batut nu e singurul a inceput la Internetics si a continuat la Effie”, a spus Andrei Cohn (Creative Director & Managing Partner CohnandJansen JWT).


Andrei Cohn (Creative Director & Managing Partner CohnandJansen JWT)

Aceeasi campanie a reusit sa se impuna si la categoria Non-alcoholic beverages, castigand Gold Effie, si un Bronze Effie in categoria Brand Experience. In plus, CohnandJansen JWT si-a imbunatatit portofoliul si cu un Silver Effie, in categoria Non-alcoholic beverages, pentru Jacobs 3in1 si campania "Full-passion job" ("Pasionatii de relaxare"), client Mondelez, in parteneriat cu Atelieru.ro.

Astfel, agentia a obtinut premii cu toate lucrarile nominalizate.

"Sunt foarte bucuros de recunoasterea primita de campania Testul Puritatii si trebuie sa spun ca meritul ii apartine in egala masura si clientului, pentru viziune si curaj", a adaugat la randul sau Alex Negoescu (Deputy Creative Director CohnandJansen JWT).

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din: Creative Director – Andrei Cohn, Deputy Creative Director - Alex Negoescu, Senior Strategic Planner – Raluca Iacob, Account Director– Arina Stoenica, Account Executive – Oana McGinley, Client Service Director – Ina Simion, Digital Project Manager – Raluca Diaconu, Head of Digital Strategy – Monica Radulescu, Web Designer – Cosmin Nicola, AV Production Director – Ilinca Dumitrescu.

Din partea Valvis Holding: Jean Valvis– President, Valentina Vesler– PR & Communication Manager, Claudia Tocila - Online Communication Manager.

"Multumim intregii echipe de creatie si strategie CohnandJansen JWT, inainte de toate pentru intelegerea profunda a filozofiei de brand AQUA Carpatica. Premiile castigate reprezinta atat reconfirmarea noastra ca inovatori in acest domeniu, cat si rasplata pentru efortul coroborat al agentiei si al companiei noastre, iar aici as aduce multumiri sincere echipei de vanzari care a ajutat la implementarea conceptului si la obtinerea rezultatelor de piata deosebite", a spus Valentina Vesler (PR & Communication Manager Valvis Holding).

Echipa care a realizat campania "Pasionatii de relaxare", brand Jacobs 3in1, a fost formata din: Creative Director: Andrei Cohn, Copywriter: Adina Stanescu, Art Director: Octavian Budai, Strategic Planner: Ana Maria Olaru, Client Service Director: Ruxandra Savulescu, Account Manager: Cristina Bedreaga, Account Executive: Elena Toader, Head of Digital Strategy: Monica Radulescu, Digital Project Manager: Raluca Diaconu, Production Director – Ilinca Dumitrescu.

Din partea atelieru.ro: Robert Capraru - Digital Art Director, Neli Morut - Digital Graphic Designer, Vlad Paun CTO.

"A fost o seara foarte buna, mai presus de orice asteptari. Am inscris 3 cazuri si am plecat acasa cu 4 premii. Dupa ce anul trecut am castigat la Internetics mai multe premii, anul asta ne-am bucurat sa luam trofeul Grand Effie si speram sa ramanem o prezenta constanta la festivaluri", a declarat Monica Radulescu (Head of Digital & Senior Strategic Planner CohnandJansen JWT).

 

"Este prima reusita de angervura a partneriatului nostru cu CohnandJansen JWT - un Silver Effie – si ne mandrim mult cu ea. Ne dorim sa continuam intr-un ritm cel putin la fel de intens ca si pana acum", a afirmat, de asemenea, Vlad Paun (Chief Technology Officer, atelieru.ro).

Din partea Mondelez au contribuit la reusita campaniei: Marketing Manager: Cristina Mosteanu/ Marius Viju, Senior Brand Manager: Raluca Velcu, Junior Brand Manager: Anca Mitoseru.

"Ne bucuram foarte tare pentru acest premiu... trebuie sa recunosc ca ni-l doream de mult. Campania "Pasionati de relaxare" a avut la baza o abordare strategica indrazneata, o idee creativa si un mix de comunicare perfect adaptate consumatorului nostru tinta, ceea ce a contribuit si la obtinerea rezultatelor de vanzari dorite. In plus am avut o colaborare frumoasa cu agentia, am avut incredere unii in altii si impreuna am reusit sa punem pe picioare acest proiect desebit", a declarat Raluca Velcu (Senior Brand Manager Jacobs 3in1).

Anul trecut, CohnandJansen JWT castigase un Silver Effie pentru Aqua Carpatica - “Return To Purity” in categoria “Sustaind Success” si un Bronze Effie pentru Tassimo - “Tassimo Woman's Day”, in categoria Durables.

In cadrul celei de-a 12-a editii Romanian Effie Awards au fost premiate 12 agentii si companii, care au obtinut 26 de trofee: un Grand Effie, patru trofee de aur, noua de argint si 12 de bronz. Festivitatea de premiere a avut loc aseara, 2 iunie, la Ateneul Roman. Juriul 2015 a fost condus de Neal Davies si a fost format din 60 de persoane, reprezentanti seniori ai industriei de marketing si comunicare din Romania. Au fost evaluate 99 de campanii inscrise in competitie din perspectiva rezultatelor de vanzari si a obiectivelor de comunicare atinse si depasite.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related