Grand Prix in categoria Digital, doua trofee de Aur si doua de Argint pentru Publicis Romania la Golden Drum

Street View Test, campania lansata de Publicis Romania pentru ACR (Automobil Clubul Roman), a primit Grand Prix in categoria Digital si doua trofee de aur in cadrul festivalului Golden Drum de anul acesta. 

Portofoliul de premii este completat de alte doua trofee de Argint pentru campania de siguranta rutiera #seatbeltb00bing.

Indiferent de scoala de soferi pe care o urmeaza, studentii invata de cateva decenii teorie folosind chestionare vechi, cu ilustratii care ofera o singura perspectiva a situatiilor prezentate. Astfel, Publicis si ACR au decis sa reinventeze testele auto si sa creeze unele noi: Street View Test – primele teste auto cu imagini reale de pe Google Street View.

Testele ajuta elevii sa inteleaga mai bine teoria, punandu-le la dispozitie imagini reale, cu greseli din trafic, observate pe strazile pe care acestia chiar vor conduce. In plus, utilizatorii sunt invitati sa propuna ei insisi imagini pe care instructorii ACR le transforma in intrebari pentru testele auto. Google Maps devine astfel un adevarat instrument de educatie rutiera.

Campania a fost premiata cu Aur in categoriile New or Innovative si Media – Best Use of the Medium si cu Grand Prix in categoria Digital.

#seatbeltb00bing a urmarit sa atraga atentia asupra importantei purtatului centurii de siguranta. Pornind de la unul dintre cele mai comentate trenduri din ultimii ani, selfie-ul, campania incuraja femeile sa se fotografieze purtand centura de siguranta si sa urce fotografiile in social media (Instagram, Facebook, Twitter), folosind hashtag-ul #seatbeltb00bing.

 

Dupa ce a castigat trofeul de Bronz in cadrul celui mai important festival de advertising, Cannes Lions (categoria Promo & Activation – Use of Social Audience in a Promotional Campaign) si a primit prestigiosul premiu pentru Inovatie in Siguranta Rutiera din partea FIA (Federation Internationale d’Automobile), #seatbeltb00bing a obtinut doua trofee de Argint in cadrul festivalului Golden Drum (categoriile Digital – Social network & Community si Mobile).

"Suntem foarte fericiti si mandri de aceste rezultate, care implica doua idei extraordinare si inovatoare, cum sunt ACR Street View Test si #seatbeltb00bing. Nu am primit doar cel mai mare premiu – Grand Prix – intr-o categorie atat de importanta cum e Digitalul, dar suntem si in top 5 agentii din regiune, iar clientul nostru a ajuns in top 3 clienti. Toate acestea sunt rezultatele unei munci intense pentru care vreau sa multumesc intregii echipe de la Publicis Romania. Obiectivul nostru este sa crestem calitatea serviciilor creative pe care le oferim si ne dorim sa ne consolidam pozitia ca cel mai puternic birou Publicis in CEE si, de ce nu, sa devenim un hub creativ in regiune."
Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Publicis Romania

 

"Una dintre preocuparile majore ale Automobil Clubului Roman (ACR) a fost si este educatia rutiera, iar prin campania mondiala FIA Action for Road Safety 2011 - 2020 suntem conectati la miscarea mondiala de amploare a FIA si a cluburilor sale membre, al carei scop este reducerea drastica, pana in 2020, a numarului de victime ale accidentelor rutiere. La nivel international se depun eforturi uriase pentru a elimina aceasta plaga, accidentul rutier, care la ora actuala a devenit cauza principala de deces pentru tinerii cu varste cuprinse intre 15 si 29 de ani si ucide 500 de copii in fiecare zi. Automobil Clubul Roman este incantat de succesul campaniilor lansate impreuna cu Publicis Romania, consideram ca numeroasele premii obtinute sunt un mod de a atrage atentia asupra necesitatii sigurantei rutiere si speram ca tot mai multe organizatii se vor alatura luptei noastre pentru protejarea vietilor in traficul rutier."
Alin Drosu – Deputy Director, Automobil Clubul Roman

Ambele campanii au fost realizate de Publicis Romania pentru ACR (Automobil Clubul Roman) si au fost recunoscute la nivel international de FIA (Federation Internationale d’Automobile).

 

Din partea Publicis Romania:

Street View Test
Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Dan Frinculescu – Creative Director/Copywriter, Miruna Macri – Art Director, Ada Musat – Copywriter, Calin Buzea – Head of Digital, Tiberiu Bucovei – Web Developer, Constantin Bunica – Web Developer, Cezar Paraschiv – Digital Planner, Alexandra Murray – Client Service Director, Oana Popescu – Account Manager, Andreea Grigorean – PR Officer, Ioana Moasa – Jr. PR Officer, Raluca Iacob – Contributor, Mihai Costache – Contributor, Marius Tudor – Contributor.

#Seatbeltb00bing
Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Razvan Capanescu – Chief Creative Officer, Mihnea Gheorghiu – Group Creative Director, Diana Papuc – Art Director, Cosmin Baba – Copywriter, Miruna Macri – Art Director, Alexandra Murray – Client Service Director, Ada Iftodi - Account Executive, Andreea Grigorean – PR Officer, Oana Bulexa – CoManaging Director The Practice, Monica Jitariuc – CoManaging Director The Practice, Camelia Eremia – Client Service Director The Practice, Ilinca Munteanu – Social Media Manager The Practice, Raluca Iacob – Head of Planning, Calin Buzea – Head of Digital, Veronica Oancea – Digital Account Director, Victoria Sirbu – Digital Account Executive, Dragos Musat – Head of Digital Content Development, Ciprian Frunzeanu – Digital Art Director, Tiberiu Bucovei – Head of Programming, Constantin Bunica – Web Developer.



Subiecte

Sectiune



Related