Jörg Riommi, CCO Publicis România - jurat la Cannes Lions 2017

Jörg Riommi, Chief Creative Officer al Publicis România, va evalua cele mai creative idei înscrise la Cannes Lions în categoria Promo & Activation. Acestea vor premiate pe data de 24 iunie, în timpul galei prestigiosului festival.

"Bucuria de-a fi ales membru în juriul prestigiosului Cannes Lions e de la sine înţeleasă. Să ai ocazia să evaluezi cele mai creative lucrări din lume, într-o categorie atât de generoasă, înseamnă foarte mult pentru mine şi abia aştept ca, ulterior, să împart cu echipa mea tot ce voi învăţa din această experienţă minunată".
Jörg Riommi (Chief Creative Officer – Publicis România / Publicis One)

 

De-a lungul carierei sale în advertising, Jörg a fost invitat să jurizeze în cadrul Dubai Lynx, New York Festivals, Eurobest, CLIO, Golden Drum, The One Show şi Golden Hammer.

Cu peste 15 ani de experienţă în industrie, Jörg Riommi conduce din anul 2014 departamentul de creaţie al Publicis România din poziţia de Chief Creative Officer, reuşind să câştige în tot acest timp, alături de echipa sa, 89 de premii la cele mai importante festivaluri internaţionale şi naţionale de advertising, precum: Cannes Lions, D&AD, New York Festivals, Eurobest, Effie Awards, Fibra Awards, Golden Drum, Internetics, AD Stars.

Publicis România este agenţia nr. 1 din România în Gunn Report 2016 şi Agenţia Anului la Golden Drum 2016. În plus, aceasta a fost desemnată cea mai creativă agenţie din reţeaua Publicis în CEE, după rezultatele Cannes Lions 2016, şi a doua ca eficienţă din România, conform Effie Effectiveness Index România 2016.



Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related