Tuio și Apa Bucovina echilibrează comunicarea în digital

Tuio începe colaborarea cu Bucovina în urma unui pitch câștigat pentru contul de digital și redefinește comunicarea brandului prin exerciții inovatoare în social media și alte medii digitale.

Noua abordare creativă a execuțiilor digitale continuă poziționarea pe teritoriul “echilibrului”, dar are ca obiectiv comunicarea integrată cu targetul produsului pe principalele rețele sociale.

Abordarea creativă implică content nou, contextual și amuzant pe pagina de Facebook a brandului, completat cu execuții moderne pe bază de typography, în Instagram, reprezentând o inovație pentru acest brand.

Bucovina vine pe Instagram

 

Avem o veste hidraTARE de tot.

A post shared by Apa Bucovina (@apabucovina) on

 

Da muzica mai hidraTARE

 

A post shared by Apa Bucovina (@apabucovina) on

 

Viata fara hidratare, ca un citat cu comic sans 

 

A post shared by Apa Bucovina (@apabucovina) on

 

Mananca, iubeste, hidrateaza-te 

 

A post shared by Apa Bucovina (@apabucovina) on

 

"Apa Bucovina pe mediile clasice de comunicare este emblema unei surse de echilibru și hidratare, dar în digital avea nevoie de o personalitate la propriu cu un discurs legat de hidratare relevant pentru mediu. Astfel, că a prins viață si a devenit „one of the friends" cu un cont personal de Facebook, unul de Insta, cu păreri și selfie-uri, dă și primește like-uri, merge la mare de 1 Mai si se uită la GoT (pe Insta face si typography)." Cosmin Baba (Creative Director)

 

Tuio mizează pe twistul social media pentru a pune accent pe conținut atractiv și relevant.

"Obiectivul principal al parteneriatului este de a duce mai departe platforma de brand Bucovina în mediul digital într-un mod armonios cu ceea ce se comunică în TV sau alte medii, dar cu un twist specific acestui mediu.", Ludwig Petre (Managing Director, Tuio).

 

Strategia de comunicarea digitală a brandului este ancorată în nevoile actuale ale targetului cu un refresh de imagine care să aducă relevanță, plecând de la beneficiul principal al produsului - compoziția echilibrată.

"Comunicarea cu clienții noștri este foarte importantă pentru noi. Pe lângă produse de maximă calitate, considerăm vital să le aducem aproape mesajele noastre și, de ce nu, emoțiile noastre. Ca să o facem cât mai bine, am ales să lucrăm cu Tuio. Suntem convinși că direcția creativă aleasă împreună pentru comunicarea în mediul online va fi pe placul consumatorilor apei Bucovina și că aceasta le va consolida încrederea și simpatia față de brandul nostru.", Corina Vlad (Marketing Manager, Bucovina).

 

Echipele participante:

Echipa Tuio: Creative Director: Cosmin Baba, Client Service Director: Ludwig Petre, Business Director: Andrei Gingirov, Copywriter: Luchian Abel, Art Director: Andreea Marcu, Social Media Manager: Alex Vieriu.

Echipa Bucovina: Marketing Manager: Corina Vlad, Junior Brand Manager: Iulia Miscu, Marketing Assistant: Catalin Ciubotaru, Digital Communication Manager: Cristian Ghita, Digital Communication Assistant: Luisa Radu.



Companii

Branduri

Sectiune



Related