Graffiti BBDO semneaza noul spot pentru un Logan mai sexy ca niciodata

Graffiti BBDO semneaza spotul TV pentru noua generatie Dacia Logan. Noul model de la Dacia, trecut de curand printr-un facelift, vine sa continue succesul predecesorului sau, aducand un look sexy care face din Noua Logan o masina cu atitudine.

Designul trendy, dotarile tehnice si pretul atractiv recomanda noul model ca fiind creat in special pentru barbatii activi, familisti, cu varste cuprinse intre 35 si 50 de ani, venituri si educatie medii, persoane pragmatice care cantaresc atent orice investitie. Sunt acei barbati care au nevoie de masina atat pentru drumurile de zi cu zi cat si pentru plecarile de la sfarsit de saptamana sau in vacante.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

Ioana Gligor
acum 15 ani
daca si loganu' e masina sexi...mai mare stupizenie, n-am mai auzit. ca i s-a aratat clientului cum ca loganu e o masina sexi e una, dar sa va mai si laudati cu ineptia asta, e rau

loganu e o masina de sindicalist, oricate cehoaice ati baga in spot.

mai mare greseala decat campania asta, nu cred ca se poate...ce va imaginati acum, ca va sari poponet sa isi ia logan ? sau lesko ? sau voi ?

Stefan G
acum 15 ani
de ceva timp, Logan cauta sa castige teren pe piata cumparatorilor tineri (vezi si campania cu vedetele sexi - Andreea Banica, Balan, Miki, etc) si incearca sa dea macar impresia "oficiala" ca Loganul e masina sexi. Acuma fiecare cu preferintele lui, nu comentez mai mult...


Branded


Related