Digital Account Manager Wanted @ Dare Digital

Anunt valabil pana la data de 2018-08-26
Companie: Dare Digital
Tip job: Digital, Account

Căutăm un coleg pasionat de digital marketing, performanță și interacțiune cu oamenii pentru departamentul de Client Service al Dare Digital.

Dare Digital este singura agenție top-performer de strategie online și performance marketing care oferă servicii de digital advertising 360 personalizate sau poate acționa ca one-stop-shop îmbinând pragmatismul rezultatelor cu viziunea asupra business-ului. Implementam strategiile într-un mod transparent și ne asumăm responsabilitatea pentru rezultatele obținute într-un mod echitabil în parteneriat cu clienții. Printre brandurile cu care colaborăm se numără Durex, METRO, Farmexpert, Sport Couture, Bioderma, Eturia sau LacertA Winery.

Fiecare membru din echipa noastră are libertate de acțiune, este orientat spre rezultate și își asumă responsabilitatea pentru rezultatele pe care le are de atins și pentru obiectivele clienților noștri, iar remunerația e direct conectată cu performanțele obținute.

Este important să știi că ținem mult la atitudinea pozitivă, proactivă, și că ne dorim să fii  aliniat la valorile și la scopul nostru comun.

Cerințe:

  • Să fii digitally-savvy, să-ți asumi responsabilități referitoare la proiectele și brand-urile gestionate și să fii orientat către respectarea deadline-urilor;
  • Să ai minimum 3 ani de experiență într-o poziție similară, preferabil în advertising (Digital sau ATL), sau în Sales / Client Service, într-un alt tip de companie;
  • Să fii foarte bine organizat, să ai un simț al management-ului bine dezvoltat și să ai capacitatea să administrezi simultan mai multe brand-uri de tipologii diferite;
  • Să dezvolți și să menții relații excelente cu clienții și să fii principalul punct de contact pentru companiile din portofoliul nostru – să oferi suport eficient atât înainte, cât și în timpul și la finalul campaniilor pe care le derulăm;
  • Să știi să scrii brief-uri corect și să susții debriefing-uri – să găsești mereu subiecte și direcții creative pentru fiecare job de creație și să poți valida livrabilele în funcție de specificul clientului; (opțional – doar pentru cei care au lucrat în agenții);
  • Să coordonezi ceilalți membri din echipă pentru obținerea rezultatelor dorite de clienți, să aloci resurse și bugete în mod eficient;
  • Familiarizarea cu terminologia de performance marketing reprezintă un plus important;
  • Să trimiți constant rapoarte cu rezultate și recomandări de optimizări clienților și să ai capacitatea de a face up-sell sau cross-sell și de a negocia într-un mod argumentat;
  • Să ai un mindset orientat spre creștere și spre îmbunătățiri constante;

Dacă te regăsești în cele de mai sus, hai să ne cunoaștem!

Aplica la acest job

Related