100 de copiii au devenit "Campioni la joaca"

Agentia interactiva Netalurgica ii aduce pentru prima oara impreuna in fata calculatorului pe parinti si copii in competitia Campioni la joaca cu ocazia lansarii colectiei Looney Tunes Active de la Kinder Joy. Campioni la joaca este o competitie de gaming online realizata pentru compania Ferrero, centrata pe brandul Kinder Joy. In competitie s-au inscris 2044 de persoane care au acceptat provocarea de a deveni campioni la joaca.

Copiii devin campioni la joaca
Campioni la joaca este o competitie de gaming online adresata copiilor cu varsta cuprinsa intre 4-10 ani si parintilor acestora si are un headline bine definit "Fii campion de 1 Iunie!". La fel ca noua colectie cu surprize Kinder Joy, competitia are ca protagonisti indragitele personaje de desene animate, adorate si imitate de-a lungul timpului de generatii intregi de copii: Tweety, Sylvester, Taz, Bugs Bunny, Lola Bunny, Duffy Duck si Yosemite Sam, echipate de sport.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related