Avon si Starcom MediaVest continua campania "Afla ca esti bine!"

Ca in fiecare an, in luna octombrie, Avon impreuna cu Starcom MediaVest lanseaza "Afla ca esti bine!" - o ampla campanie de educare si informare, dedicata luptei impotriva cancerului la san.

Campania doreste sa le atraga femeilor atentia ca ADEVARATA FRUMUSETE este cea sanatoasa, astfel incat este vital sa introduca in rutina lor de infrumusetare autoexaminarea lunara, ca prima si cea mai accesibila modalitate de depistare precoce a cancerului la san.

Din punct de vedere executional, ca suport de comunicare, in ambient s-au folosit oglinzile din toaletele cinema-urilor, mall-uri, business center-uri, sali de fitness. Acolo unde nu existau oglinzi, au fost montate: in statiile de metrou, in interiorul vagoanelor de metrou, in tramvaie, autobuze, pe bus shelters si citylights.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

adina ema
acum 9 ani
o campanie cu un scop nobil, creata intr-un mod josnic


Related