Leo Burnett a intrat, din nou, in finala Euro Effie

Leo Burnett a reusit inca o data sa confirme ca este agentia cu cea mai buna creatie si strategie din Romania, fiind din nou finalista la Euro-Effie Awards, cea mai prestigioasa competitie europeana ce recompenseaza eficienta campaniilor de publicitate implementate la nivel regional.

Astfel, Leo Burnett este singura agentie de publicitate din Romania care a fost nominalizata de 3 ori la Euro Effie si care a adus in tara un Bronz de la editia din 2007 a aceluiasi festival.

Campania cu care Leo Burnett a obtinut nominalizarea anul acesta este "Best from Traditions", conceputa pentru brandul Wash & Go, din portofoliul Procter & Gamble.
"Best from Traditions" a fost creata de Leo Burnett Romania si implementata cu success in alte 8 tari din Balcani, printre care Bulgaria, Bosnia Hertegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova, Albania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Sectiune



Related