Cadetii pun umarul la ADfel, festivalul de publicitate neconventionala

In perioada 26 iulie - 1 august va avea loc cea de-a cincea editie ADfel, singurul festival din Romania dedicat publicitatii neconventionale. La festival vor participa branduri comerciale, culturale si sociale care isi vor prezenta platforma de comunicare prin executii neconventionale sau happening-uri in terasa La Motoare, in acest proces creativ fiind implicati si 3 membri ai IQads Kadett, primul proiect de talent scouting pentru industria locala de marcomm.

Cei 3 cadeti, Alexandru Paizan, Mircea Cosmin si Sabin Staicu, se afla intr-un internship la IQads si lucreaza in mod dedicat pe ADfel, participand alaturi de echipa IQads la gasirea celor mai neconventionale idei de promovare pentru brandurile participante.

Alexandru este absolvent de Filologie si isi doreste sa devina copywriter intr-o agentie de publicitate, participand in acest sens si la editia din 2008 a Atelierelor ADfel, o sesiune intensiva de training-uri de profil care are loc in cadrul ADfel in fiecare an. Mircea a terminat Facultatea de Marketing, domeniu in care isi doreste sa se perfectioneze, fiind pasionat in acelasi timp de graphic design. Iar Sabin va absolvi in acest an Facultatea de Comunicare din cadrul SNSPA, fiind de asemenea unul dintre participantii Atelierelor ADfel, in 2009, castigand alaturi de echipa sa locul 2 in competitie.

"Suntem extrem de incantati sa ii avem alaturi de noi pe Alex, Mircea si Sabin, pentru ca sunt plini de energie, curiosi, conectati la tot ce inseamna inovatie in domeniu si, in mod evident, doritori sa isi perfectioneze modul in care privesc provocarile de comunicare. In plus, faptul ca-i vedem la lucru reprezinta cea mai buna metoda de a ne da seama cum sunt si ce pot, dincolo de brief-urile pe care le-au rezolvat pana acum pentru a obtine diverse beneficii in cadrul proiectului", a declarat Adriana Lungu, project manager IQads Kadett.

Cadetii sunt implicati in tot ce inseamna proces creativ pentru brandurile participante la ADfel, de la documentarea despre strategia de comunicare si gasirea ideilor potrivite pentru fiecare brand in parte si pana la scrierea prezentarilor si participarea la intalnirile cu marketerii si reprezentantii agentiilor implicate. Alexandru, Mircea si Sabin vor face parte din echipa de ADfel pana la finalizarea festivalului, fiind astfel martori la implementarea ideilor la care au contribuit.

In acest timp, ceilalti cadeti din program sunt ocupati cu participarea la evenimente importante de industrie, cele mai recente fiind Effie 2010 (organizat de Millenium Communications) si Marketing 360 (organizat de Evensys), dar si la training-urile organizate special pentru ei, precum cel de Client Service sustinut de Lorand Balint, Global Communications Director, Leo Burnett, cel de Media Planning sustinut de Marian Petcu, Group Communication Director, Starcom sau cel de Marcomm Research, care va fi sustinut de Dan Petre, Managing Partener D&D Research.

Lansat la finalul anului trecut de catre IQads cu sprijinul Coca-Cola HBC Romania, IQads Kadett face legatura intre mediul academic si industria de marketing si comunicare, oferind tinerilor sansa de
a-si confirma alegerea de cariera si de a se pregati pentru aceste domenii.

Partenerii IQads Kadett sunt Prior & Books, Publica, Carturesti, Club Control, printcenter.ro, IAA Young Professionals. Programul este promovat de Radio Guerrilla, MONEY.ro, REALITATEA.NET, Money Express, Metropotam, Elevate, ZOOM, OOPS, Studentie.ro, 24FUN, Feeder, dar si de asociatiile studentesti AIESEC Bucuresti, ADVICE Students, ASER, BOS Romania, PRIME Romania, PRIME Iasi si VIP Romania.

Cu o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania, parte din portofoliul Blue Idea si al companiei F5.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related